Цей блог створено для плідної роботи батьків, дітей та вчителів КЗО СЗШ №51 на карантині

Біологія



Програма дистанційного навчання на період карантину
 12.03 – 03.04.2020 року з біології








Тема
підручник
інтернет
6 клас
Водорості

§38 опрацювати, відповісти на питання стор. 173
Мохи
§39, ст..176 завдання письмово
Хвощі, плауни
§40, стор 181 завдання письмово
Папороті
§41 ст.185 завдання письмово
Голонасінні
§42 стор 189 завдання письмово
7 клас
Опора тварин. Практична робота №5

§35 прочитати стор.219 пр.р 5 письмово.
Підр. Запорожець Н.В.
Рух тварин. Покриви тіла
Л.д №3 стор. 212 письм.
§36,37 проч.
Нервова система. Регуляція функцій. Подразливість
§38,39
Пр.р №6 стор 220 письмово
Розмноження тварин


§40 міні-проєкт «турбота про потомство» (А-4, одна тварина)

Індивідуальний розвиток тварин.
§41,42

8 клас
Будова і функції нервової системи. Спинний мозок.

§32, 33 скласти схему рефлекторної дуги колінного суглоба.

Будова і функції головного мозку. Соматична та вегетативна нервові системи
§34,35 Л.д№ 7 стор.217 письмово, зошит

Профілактика захворювань нервової системи. Тестова робота

§36 стор.130-131 письмово

Загальна характеристика сенсорних систем,їхня будова

§37,

Зорова сенсорна система. Зорове сприйняття. Гігієна зору

§38
Лабораторні дослідження№ 8,9
визначення акомодації ока;
виявлення сліпої плями на сітківці ока; стор.218 письмово, зошит


9 клас
Розвиток еволюційних поглядів. Докази еволюції. Походження та розвиток життя
§37,43
Популяції. Еволюційні фактори. Природний добір

§38,39


Вид. Критерій виду. Адаптації.
§40,41

Еволюція людини

§42 стор.172-173 письмово


Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів
§44,45
10А клас
Закономірності неспадкової (модифікаційної) мінливості.
§38, л.р стор 156 письмово

Закономірності спадкової мінливості. Мутації. Біологічні анти мутаційні механізми. Захист геному людини.

§37,39


Закономірності розподілу алелів в популяціях. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.

§40,41



Генетичний моніторинг в людських спільнотах

§41, 42


10Б клас
Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість.
Закономірності неспадкової (модифікаційної) мінливості
§34-36
§38, л.р стор 156 письмово






Закономірності спадкової мінливості. Мутації. Біологічні анти мутаційні механізми. Захист геному людини.
Закономірності розподілу алелів в популяціях. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.

§37,39







§40,41














Програма дистанційного навчання на період

 карантину 06.04 – 24.04.2020 року з біології

Тема
підручник
інтернет
6 клас
Покритонасінні

§43, 44прочитати, стор.192 «завдання» в зошит письмово
Практична робота №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин»
Стор.209 пр.р №3 письмово зошит

Екологічні групи рослин .Життєві форми рослин
§45
Значення рослин для існування життя на планеті Земля, значення для людини
Рослинні угруповання.
§46
Практична робота №4 «Вибір видів кімнатних рослин»
Стор.210 пр.р №4 письмово зошит
Папороть та бегонія рослини для практичної роботи
Узагальнення знань з теми «Різноманітність рослин»
Повт.§38-46

7 клас
Тривалість життя, ріст тварин

Підр. Запорожець Н.В.
§42 повт

Поведінка тварин. Поведінкові реакції

§43
Пр..р №7 стор. 221 письмово зошит
для практичної роботи: https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M

Вроджена поведінка тварин

§44(до научіння)


Набута поведінка тварин

§44 до кінця

Елементарна розумова діяльність тварин

§49
Індивідуальна поведінка тварин

§45, Міні проект «Чому мігрують тварини?»
А-4
8 клас
Слухова сенсорна система. Гігієна слуху

§39 ст 219 л.д №10 письмово зошит

Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху

§40
Сенсорні системи дотику, температури, болю

§41 дослідницький практикум №4 ст.219 письмово зошит

Порушення роботи сенсорних систем. Узагальнення знань з теми

§42

Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
Інстинкти.

§43, 45


https://www.youtube.com/watch?v=3Lfc3ferOJc (использовать после карантина)
9 клас
Огляд основних еукаріотичних таксонів
§46

Узагальнюючий тест з теми «Біорізноманіття»
Повт.§44-46

Екосистема. Різноманітність екосистем
§47
Харчові зв’язки, потоки енергії та кругообіг речовин у екосистемах.
§48
Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори
§49
10А клас
Спадкові хвороби
І вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини
§43 до ст. 171
Ст. 175 інд. Завд. письмово зошит
Сучасні завдання медичної генетики. Медико-генетичне консультування та його організація
§43 до кінця
Проєкт. Контроль знань з теми «Спадковість і мінливість»
Ст. 174 проєкт
Обов’язково одна з тем

Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
§44

Особливості процесів регенерації організму людини

10Б клас
Генетичний моніторинг в людських спільнотах
§42


Спадкові хвороби
І вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини
§ 43 до ст. 171
Ст. 175 інд. Завд. письмово зошит

Сучасні завдання медичної генетики. Медико-генетичне консультування та його організація
§43 до кінця
Проєкт. Контроль знань з теми «Спадковість і мінливість»
Ст. 174 проєкт
Обов’язково одна з тем


Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
§44




Програма дистанційного навчання на період карантину 27.04 – 11.05.2020 року з біології
Тема
підручник
інтернет
6 клас
Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів.
§47, прочитати, стор.218
«завдання» усно
Розмноження та поширення грибів
§48 прочитати, відповіді на питання усно
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
§49
прочитати, відповіді на питання усно
Отруйні, їстівні, неїстівні гриби
Пр.р №5 Розпізнавання грибів  ( у тестовому варіанті)
§50,51
прочитати, відповіді на питання усно
7 клас
Репродуктивна поведінка тварин

Підр. Запорожець Н.В.
§46  прочитати, відповіді на питання усно
Соціальна поведінка тварин

§47 прочитати, відповіді на питання усно  
Територіальна поведінка тварин

§46  прочитати, відповіді на питання усно
Еволюція поведінки тварин

§49  прочитати, відповіді на питання усно

8 клас
Безумовні та умовні рефлекси. Гальмування умовних рефлексів
§44
прочитати, відповіді на питання усно
Поняття про сигнальні системи. Мова
§46 прочитати, відповіді на питання усно

Навчання, пам'ять, мислення і свідомість
§46, 47 прочитати, відповіді на питання усно

Темперамент

§43
прочитати, відповіді на питання усно
9 клас
Стабільність екосистем та причини її порушення.
§50  прочитати, відповіді на питання усно
Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери
§51, 52  прочитати, відповіді на питання усно
Одомашнення рослин та тварин
§53  прочитати, відповіді на питання усно
Поняття про селекцію

§54  прочитати, відповіді на питання усно
10А клас
Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспек-тиви. Правила біологічної етики
§50  прочитати, відповіді на питання усно
Ріст і розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та смерть клітин
§45  прочитати, відповіді на питання усно
Поняття про онкологічні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
§51  прочитати, відповіді на питання усно
Статеві клітини. Особливості онтогенезу людини. Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення запліднення.
§46, 47 прочитати, відповіді на питання усно
10Б клас
Особливості процесів регенерації організму людини.  
§50 до трансплантації прочитати, відповіді на питання усно
Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспек-тиви. Правила біологічної етики
§50 до кінця прочитати, відповіді на питання усно
Ріст і розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та смерть клітин
§45  прочитати, відповіді на питання усно

 Поняття про онкологічні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
§51  прочитати, відповіді на питання усно















Комментариев нет:

Отправить комментарий