Програма дистанційного навчання на період карантину
12.03
– 03.04.2020 року з біології
Тема
|
підручник
|
інтернет
|
6 клас
|
||
Водорості
|
§38 опрацювати, відповісти на питання стор. 173
|
|
Мохи
|
§39, ст..176 завдання письмово
|
|
Хвощі, плауни
|
§40, стор 181 завдання письмово
|
|
Папороті
|
§41 ст.185 завдання письмово
|
|
Голонасінні
|
§42 стор 189 завдання письмово
|
|
7 клас
|
||
Опора тварин. Практична робота
№5
|
§35 прочитати стор.219 пр.р 5 письмово.
Підр. Запорожець Н.В.
|
|
Рух тварин. Покриви тіла
|
Л.д №3 стор. 212 письм.
§36,37 проч.
|
|
Нервова система. Регуляція
функцій. Подразливість
|
§38,39
Пр.р №6 стор 220 письмово
|
|
Розмноження тварин
|
§40 міні-проєкт «турбота про потомство» (А-4,
одна тварина)
|
|
Індивідуальний розвиток тварин.
|
§41,42
|
|
8 клас
|
||
Будова і функції нервової
системи. Спинний мозок.
|
§32, 33 скласти схему рефлекторної дуги колінного
суглоба.
|
|
Будова і функції головного
мозку. Соматична та вегетативна нервові системи
|
§34,35 Л.д№ 7 стор.217 письмово, зошит
|
|
Профілактика захворювань
нервової системи. Тестова робота
|
§36 стор.130-131 письмово
|
|
Загальна характеристика
сенсорних систем,їхня будова
|
§37,
|
|
Зорова сенсорна система. Зорове
сприйняття. Гігієна зору
|
§38
Лабораторні
дослідження№ 8,9
визначення
акомодації ока;
виявлення сліпої плями на сітківці ока; стор.218 письмово, зошит |
|
9 клас
|
||
Розвиток еволюційних поглядів.
Докази еволюції. Походження та розвиток життя
|
§37,43
|
|
Популяції. Еволюційні фактори.
Природний добір
|
§38,39
|
|
Вид. Критерій виду. Адаптації.
|
§40,41
|
|
Еволюція людини
|
§42 стор.172-173 письмово
|
|
Основи еволюційної філогенії та
систематики. Основні групи організмів
|
§44,45
|
|
10А клас
|
||
Закономірності неспадкової
(модифікаційної) мінливості.
|
§38, л.р стор 156 письмово
|
|
Закономірності спадкової
мінливості. Мутації. Біологічні анти мутаційні механізми. Захист геному
людини.
|
§37,39
|
|
Закономірності розподілу алелів
в популяціях. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які
впливають на їх формування.
|
§40,41
|
|
Генетичний моніторинг в
людських спільнотах
|
§41, 42
|
|
10Б клас
|
||
Моногенне та полігенне
успадкування ознак у людини. Позахромосомна спадковість.
Закономірності неспадкової
(модифікаційної) мінливості
|
§34-36
§38, л.р стор 156 письмово
|
|
Закономірності спадкової
мінливості. Мутації. Біологічні анти мутаційні механізми. Захист геному
людини.
Закономірності розподілу алелів
в популяціях. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які
впливають на їх формування.
|
§37,39
§40,41
|
|
Програма дистанційного навчання на період
карантину 06.04
– 24.04.2020 року з біології
Тема
|
підручник
|
інтернет
|
6 клас
|
||
Покритонасінні
|
§43, 44прочитати, стор.192 «завдання» в зошит письмово
|
|
Практична робота №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та
покритонасінних рослин»
|
Стор.209 пр.р №3 письмово зошит
|
|
Екологічні групи рослин .Життєві форми рослин
|
§45
|
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля, значення для людини
Рослинні угруповання.
|
§46
|
|
Практична робота №4 «Вибір видів кімнатних рослин»
|
Стор.210 пр.р №4 письмово зошит
Папороть та бегонія рослини для практичної роботи
|
|
Узагальнення знань з теми «Різноманітність рослин»
|
Повт.§38-46
|
|
7 клас
|
||
Тривалість життя, ріст тварин
|
Підр. Запорожець Н.В.
§42 повт
|
|
Поведінка тварин. Поведінкові
реакції
|
§43
Пр..р №7 стор. 221 письмово
зошит
|
|
Вроджена поведінка тварин
|
§44(до научіння)
|
|
Набута поведінка тварин
|
§44 до кінця
|
|
Елементарна розумова діяльність
тварин
|
§49
|
|
Індивідуальна поведінка тварин
|
§45, Міні проект «Чому мігрують тварини?»
А-4
|
|
8 клас
|
||
Слухова сенсорна система.
Гігієна слуху
|
§39 ст 219 л.д №10 письмово зошит
|
|
Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги,
руху
|
§40
|
|
Сенсорні системи дотику,
температури, болю
|
§41 дослідницький практикум №4 ст.219 письмово
зошит
|
|
Порушення роботи сенсорних
систем. Узагальнення знань з теми
|
§42
|
|
Поняття про вищу нервову
діяльність та її основні типи.
Інстинкти.
|
§43, 45
|
https://www.youtube.com/watch?v=3Lfc3ferOJc (использовать после карантина)
|
9 клас
|
||
Огляд основних еукаріотичних
таксонів
|
§46
|
|
Узагальнюючий тест з теми
«Біорізноманіття»
|
Повт.§44-46
|
|
Екосистема. Різноманітність
екосистем
|
§47
|
|
Харчові зв’язки, потоки енергії
та кругообіг речовин у екосистемах.
|
§48
|
|
Біотичні, абіотичні та
антропогенні фактори
|
§49
|
|
10А клас
|
||
Спадкові хвороби
І вади людини, хвороби людини
зі спадковою схильністю, їхні причини
|
§43 до ст. 171
Ст. 175 інд. Завд. письмово зошит
|
|
Сучасні завдання медичної генетики. Медико-генетичне консультування та
його організація
|
§43 до кінця
|
|
Проєкт. Контроль знань з теми «Спадковість і мінливість»
|
Ст. 174 проєкт
Обов’язково одна з тем
|
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
|
§44
|
|
Особливості процесів регенерації організму людини
|
||
10Б клас
|
||
Генетичний моніторинг в людських спільнотах
|
§42
|
|
Спадкові хвороби
І вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини
|
§ 43 до ст. 171
Ст. 175 інд. Завд. письмово
зошит
|
|
Сучасні завдання медичної генетики. Медико-генетичне консультування та
його організація
|
§43 до кінця
|
|
Проєкт. Контроль знань з теми «Спадковість і мінливість»
|
Ст. 174 проєкт
Обов’язково одна з тем
|
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів
|
§44
|
Програма дистанційного навчання на період карантину 27.04 – 11.05.2020 року з біології
Тема
|
підручник
|
інтернет
|
6 клас
|
||
Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів.
|
§47, прочитати, стор.218
«завдання» усно
|
|
Розмноження та поширення грибів
|
§48 прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби
|
§49
прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Отруйні, їстівні, неїстівні гриби
Пр.р №5 Розпізнавання грибів ( у
тестовому варіанті)
|
§50,51
прочитати, відповіді на питання усно
|
|
7 клас
|
||
Репродуктивна поведінка тварин
|
Підр. Запорожець Н.В.
§46 прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Соціальна поведінка тварин
|
§47 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Територіальна поведінка тварин
|
§46 прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Еволюція поведінки тварин
|
§49 прочитати, відповіді на питання усно
|
|
8 клас
|
||
Безумовні та умовні рефлекси. Гальмування умовних рефлексів
|
§44
прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Поняття про сигнальні системи. Мова
|
§46 прочитати,
відповіді на питання усно
|
|
Навчання, пам'ять, мислення і свідомість
|
§46, 47 прочитати,
відповіді на питання усно
|
|
Темперамент
|
§43
прочитати, відповіді на питання усно
|
|
9 клас
|
||
Стабільність екосистем та причини її порушення.
|
§50 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери
|
§51, 52 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Одомашнення рослин та тварин
|
§53 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Поняття про селекцію
|
§54 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
10А клас
|
||
Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспек-тиви. Правила
біологічної етики
|
§50 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Ріст і розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та
смерть клітин
|
§45 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Поняття про онкологічні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика
онкологічних захворювань
|
§51 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Статеві клітини. Особливості онтогенезу людини. Суть та біологічне
значення запліднення. Причини порушення запліднення.
|
§46, 47 прочитати, відповіді на питання усно
|
|
10Б клас
|
||
Особливості процесів регенерації організму людини.
|
§50 до трансплантації прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспек-тиви. Правила
біологічної етики
|
§50 до кінця прочитати, відповіді на питання усно
|
|
Ріст і розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та
смерть клітин
|
§45 прочитати, відповіді на
питання усно
|
|
Поняття про онкологічні фактори та
онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
|
§51 прочитати, відповіді на
питання усно
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий