Хімія 7 класи.
Тема. Хімічні властивості кисню. Реакції сполучення.
Ознайомтесь з https://www.youtube.com/watch?v=xMvU9VI488I
А це завдання, любі діти, допоможе згадати та знати всі назви хімічних елементів: ЗНАЙДИ ПАРУ
Знайди якнайбільше назв хімічних елементів
М
|
О
|
Л
|
І
|
Б
|
Д
|
Е
|
Н
|
Х
|
М
|
Р
|
У
|
Б
|
І
|
Д
|
І
|
Й
|
А
|
Р
|
Е
|
Г
|
Е
|
Л
|
І
|
Й
|
И
|
О
|
У
|
О
|
Р
|
Ц
|
Т
|
А
|
Л
|
І
|
Й
|
С
|
Р
|
М
|
К
|
И
|
Б
|
А
|
Р
|
І
|
Й
|
М
|
У
|
Ф
|
У
|
Н
|
І
|
Н
|
Д
|
І
|
Й
|
І
|
М
|
О
|
Р
|
К
|
Т
|
Е
|
Л
|
У
|
Р
|
Й
|
Б
|
С
|
І
|
К
|
Р
|
И
|
П
|
Т
|
О
|
Н
|
І
|
Ф
|
Й
|
П
|
Л
|
Ю
|
М
|
Б
|
У
|
М
|
С
|
О
|
И
|
Ф
|
Р
|
А
|
Н
|
Ц
|
І
|
Й
|
М
|
Р
|
И
|
Л
|
А
|
Н
|
Т
|
А
|
Н
|
И
|
У
|
К
|
К
|
С
|
Е
|
Л
|
Е
|
Н
|
І
|
О
|
Т
|
А
|
А
|
Х
|
Л
|
О
|
Р
|
Н
|
Е
|
О
|
Н
|
Л
|
Р
|
К
|
О
|
Б
|
А
|
Л
|
Ь
|
Т
|
І
|
Б
|
|
В
|
О
|
Л
|
Ь
|
Ф
|
Р
|
А
|
М
|
Й
|
О
|
Л
|
І
|
Т
|
І
|
Й
|
Ц
|
И
|
Н
|
К
|
Н
|
Програма
дистанційного навчання на період карантину 12.03 – 03.04.2020 року
предмет: хімія
Тема
|
Підручник
|
інтернет
|
8 клас
|
||
Хімічні властивості основ: лугів, нерозчинних,
амфотерних
|
§29, 31
№ 226,227, 247 письмово
|
|
Солі: назви, склад, поширеність у природі,
використання. Фізичні властивості середніх солей. Вплив на довкілля і
здоров’я людей
|
§26, № 199, 200 письмово
|
|
Хімічні властивості середніх солей
|
§32 № 254, 256 письмово
|
|
Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук
|
§38, № 310 письмово
|
|
Навчальний проект: «Хімічний склад і використання
мінералів»
«Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини
|
Мультимедійна презентація
|
|
9 клас
|
||
Спирти: класифікація, функціональна група, формули,
фізичні властивості
|
§26, № 199
письмово
|
|
Горіння етанолу, якісна реакція на гліцерин. Отруйна
дія спиртів на організм людини
|
§ 27 № 203
усно
|
|
Етанова кислота: формула молекулярна і структурна,
фізичні властивості
|
§28, № 206, 207
письмово
|
|
Хімічні властивості етанової кислоти
|
§ 28, № 209, 212
письмово
|
|
Навчальний проект 1.«екотрофологія – наука про
екологічно безпечне харчування»
2. «вплив алкоголю на організм людини»
|
Мультимедійна презентація (2 шт)
|
|
10А клас
|
||
Фенол: склад, будова молекули, фізичні і хімічні
властивості.
|
§16, № 117
письмово
|
|
Альдегіди: склад, будова молекули, номенклатура, функціональна
група, фізичні і хімічні властивості
|
§17, № 121 – 124 письмово
|
|
Карбонові кислоти: склад, будова молекули,
класифікація, ізомерія, номенклатура, функціональна група, фізичні і хімічні
властивості.
|
§18, 19 № 130, 131, 140, 142
письмово
|
|
Естери: склад, будова молекули, номенклатура, , фізичні
і хімічні властивості.
|
§21, № 155 - 158
письмово
|
|
Жири: класифікація,будова молекули, фізичні і хімічні
властивості
|
§22, № 163, 164
письмово
|
|
Вуглеводи: класифікація, утворення, поширення у природі
|
§23, № 168, 169
письмово
|
|
10Б клас
|
||
Альдегіди: склад, будова молекули, номенклатура,
функціональна група, фізичні і хімічні властивості
|
§17, № 121 – 124 письмово
|
|
Карбонові кислоти: склад, будова молекули, класифікація,
ізомерія, номенклатура, функціональна група, фізичні і хімічні властивості.
|
§18, 19 № 130, 131, 140, 142
письмово
|
|
Естери: склад, будова молекули, номенклатура, , фізичні
і хімічні властивості.
|
§21, № 155 - 158
письмово
|
|
Жири: класифікація,будова молекули, фізичні і хімічні
властивості
|
§22, № 163, 164
письмово
|
|
Вуглеводи: класифікація, утворення, поширення у природі
|
§23, № 168, 169
письмово
|
|
Завдання учням 7 класів з хімії
під час карантину
з 06.04.2020 по 24.04.2020
06.04
Учням 7а,7б: дивитись презентацію на тему: «Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду, глюкози)»
за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-u-7-klasi-na-temu-vzaemodiya-kisnyu-zi-skladnimi-rechovinami-povne-okisnennya-metanu-gidrogen-sulfidu-glyukozi-152174.html
Виконати тест. Практична робота: «Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності».
Домашнє завдання:
Учням 7а, класу.
§ 25 повторити,
малюнок 9 стор. 135 роздивитися.
§ 28 прочитати.
§ 29 вивчити.
§ 30 прочитати.
Виконати: № 6,7,8 стор.138.
Учням 7б класу.
Прочитати § 16,
роздивитися малюнок 66 стор.85.
Накреслити схематично малюнок 67 стор.86,
зробити висновки стор.86.
Виконати завдання 2 стор.86
09.04
Учням 7а, 7б класів: дивитись презентацію «Хімічні властивості кисню»
за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-kisnyu-87255.html
Виконати тест: «Хімічні властивості кисню. Процес горіння. Застосування кисню». Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
Заповнити схему 2 стор. 141.
Виконати вправу № 8 стор. 142.
Всі письмові завдання виконувати в робочих зошитах.
13.04 Хімія
Дивитись презентацію: «Хімічні властивості кисню»
за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-kisnyu-7-klas-15753.html
та відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc
16.04
Вивчити тему: «Застосування кисню. Колообіг кисню в природі», підручник стор.134 -137 (7а), стор.84 – 86 (7б).
Підготовка до контрольної роботи. Повторити тему: «Кисень»
23.04
Виконання контрольної роботи з теми «Кисень», за посиланням:
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-3-149053.html
Роботу виконувати у домашніх зошитах. Варіант №1 - виконують учні, які в класному журналі записані під номерами 1,3,5 і т.д , а інші номери 2,4,6 і т.д відповідно другий варіант.
Програма
дистанційного навчання на період карантину
06.04 – 24.04.2020 року
06.04 – 24.04.2020 року
Тема
|
Підручник
|
інтернет
|
8 клас
|
||
Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук
|
§38, № 309,311
письмово
|
|
Способи добування оксидів, кислот
|
§33,35, №266, 267, 282
письмово
|
|
Способи добування основ, солей
|
§34, 36
№ 275, 289
письмово
|
|
Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних
сполук»
|
§37 № 296, 298, 301
письмово
|
|
Домашня практична робота
|
Стор. 168 домашній експеримент, додати фото на А-4,
звичайний папір (вклеїти в зошит)
|
|
Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій
|
§28, № 215-218
письмово
|
|
Нагадую, до
20.04 відправити презентації на reuta.svetlana5@gmail.com
|
||
9 клас
|
||
Вищі карбонові кислоти. Мило: склад, мийна дія.
|
§29, № 218-220
письмово
|
|
Жири, склад, властивості, біологічна роль
|
§30, № 224, 225
письмово
|
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза.
Формулі, фізичні властивості, поширення і утворення в природі
|
§31 № 227,229
письмово
|
|
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції
на глюкозу і крохмаль.
|
§32,№ 234, 235
Письмово
Стор. 185
Домашній експеримент «Виявлення крохмалю в продуктах
харчування» письмово в зошит робочий або подвійний листочок.
|
|
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль
|
||
Поняття про амінокислоти
|
|
|
Нагадую, до
20.04 відправити презентації на
reuta.svetlana5@gmail.com
|
||
10А клас
|
||
Глюкоза: молекулярна, структурні формули. Хімічні
властивості.
|
§23, №171, 174
письмово
|
|
Сахароза, крохмаль, целюлоза: молекулярні формули,
гідроліз
|
§24, 25,№178, 188
письмово
|
|
Навчальні
проекти:
1.«Вуглеводи в харчових продуктах: виявлення і
біологічне значення»
2. «Натуральні волокна рослинного походження: їхні
властивості, дія на організм людини, застосування»
3.«Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та
промисловості»
4.«Етери та естери в косметиці»
|
Одна тема на вибір до 24.04
|
|
Аміни насичені, ароматичні: склад, будова, назви,
хімічні властивості метан -аміну, аніліну. Одержання аніліну
|
§26,27
№ 194, 199, 201,
204 письмово
|
|
Амінокислоти: склад, будова, формули,
функціональні групи, номенклатура, пептидна група,
хімічні властивості, пептиди.
|
§28
№ 209-212 письмово
|
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні
властивості.
|
§29
№218-221 усно
|
|
Нагадую, відправити
презентації на reuta.svetlana5@gmail.com
|
||
10Б клас
|
||
Глюкоза: молекулярна, структурні формули. Хімічні
властивості.
|
§23, №171, 174 письмово
|
|
Сахароза, крохмаль, целюлоза: молекулярні формули,
гідроліз
|
§24, 25,№178, 188 письмово
|
|
Навчальні проекти:
1.«Вуглеводи в харчових продуктах: виявлення і
біологічне значення»
2. «Натуральні волокна рослинного походження: їхні
властивості, дія на організм людини, застосування»
3.«Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та
промисловості»
4.«Етери та естери в косметиці»
|
Одна тема на вибір до 24.04
|
|
Аміни насичені, ароматичні: склад, будова, назви,
хімічні властивості метан -аміну, аніліну. Одержання аніліну
|
§26,27
№ 194, 199, 201, 204 письмово
|
|
Амінокислоти: склад, будова, формули,
функціональні групи, номенклатура, пептидна група,
хімічні властивості, пептиди.
|
§28
№ 209-212 письмово
|
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні
властивості.
|
§29
№218-221 усно
|
|
Нагадую, відправити презентації на
reuta.svetlana5@gmail.com
|
Завдання учням 7 класів з хімії
під час карантину
з 27.04.2020 по 25.05.2020
27.04
Вода. Склад її молекули, поширення у природі
Дивитись відеофільм до стор.8 за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=02wEu8dgnwE
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 31.
Учням 7б класу:
§ 17
30.04
Розчин та його компоненти. Процес розчинення.
Дивитись відеофільми зі стор.8 за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=02wEu8dgnwE
https://www.youtube.com/watch?v=G0wFrrLxfJM
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 32.
Учням 7б класу:
§ 19
04.05
Масова частка розчиненої речовини.
Дивитись відеофільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=oBwzgu_WOfs
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 33.
Учням 7б класу:
§ 20, № 3,4 на стор.99
07.05
Обчислення масової частки у розчині.
Дивитись відеофільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=oBwzgu_WOfs
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 33, 34.
Учням 7б класу:
§20, № 1,2 стор 99
14.05
Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
Виконати тест. ( текст тесту буде надано пізніше).
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 35.
Учням 7б класу:
§20.
18.05
Взаємодія води з оксидами, гідратами оксидів,індикаторами (див. опис дослідів у параграфі).
Дивитись презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15698.html
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 36.
Учням 7б класу:
§21.
21.05
Взаємодія води з оксидами, гідратами оксидів, індикаторами (закріплення).
Дивитись презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15697.html
Домашнє завдання:
Учням 7а класу:
§ 36.
Учням 7б класу:
§21, № 2,3 стор.101
25.05
Узагальнююча контрольна робота по підсумках 2 семестру
Текст контрольної роботи буде надано пізніше.
28.05
Значення води у природі та житті людини.
Дивитись презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-znachennya-vodi-v-prirodi-ta-zhitti-lyudini-87161.html
Прочитати учням 7а класу:
§ 37,38.
Учням 7б класу:
§22
Комментариев нет:
Отправить комментарий