Цей блог створено для плідної роботи батьків, дітей та вчителів КЗО СЗШ №51 на карантині

Природознавство 5 клас


Тема 1. Чинники середовища життя.




Тема 2. Наземно-повітряне середовища, його характерні особливості.


Тема 3. Водне середовище існування.






06.04
Учням 5а,5б класів. Повторити §39 « Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища», стор.167-172.
Дивитись відеоурок за посиланням:

09.04
Учням 5а,5б класів. Повторити §40 «Наземно – повітряне середовище життя організмів», стор. 172-176.

Дивитись презентацію за посиланням:
13.04
Учням 5а,5б класів. Повторити §41 «Водне середовище життя організмів»,  стор. 176-180, виконати завдання 5 на стор. 180. Виконати письмово в робочому зошиті.

16.04
Природознавство
Учням 5а,5б класів. Прочитати  §42 «Ґрунтове середовище життя організмів», стор. 181-184.
Дивитись презентацію за посиланням:
Виконати письмово завдання зі слайда 13,14,15.
23.04
Природознавство
Учням 5а,5б класів. Прочитати  §43 «Взаємозв’язки між організмами у природі», стор. 184-188, виконати завдання 5,6 після параграфа.
Дивитись презентацію за посиланням:


Примітки
27.04
Учням  5а, 5б класів:
прочитати параграф «Екосистеми».
Домашнє завдання:
§ 44.

30.04
Виконати контрольний тест : завдання до розділу ІІІ             теми 2.


04.05
Учням 5а, 5б класів. Вивчити § 45 «Зв'язок людини з природою.
Дивитись презентацію за посиланням:

Домашнє завдання:
§ 45.

07.05
Учням 5а, 5б класів. Прочитати  § 46 « Екологічні проблеми  та їх подолання».

Домашнє завдання:
§ 46.

14.05
Учням 5а,5б класів. Прочитати  § 47» «Охорона природи. Червона книга України».

Дивитись презентацію за посиланням:


Домашнє завдання:
§ 47.

18.05
Червона книга Дніпропетровщини.
Робота в інтернеті  за посиланням:



21.05
Заповідники, заказники, національні парки.
Дивитись презентації за посиланнями:


Домашнє завдання:
§ 48.

25.05
Виконання контрольних тестів за 2 семестр.
Тест контрольної роботи буде надано пізніше.

28.05
Узагальнення матеріалу. Проект на тему Людина на планеті Земля.





Комментариев нет:

Отправить комментарий