5клас: Програмування в Скретч. Від самого початку...
Грай, створюй, фантазуй та ділися своїми наробками з іншими https://scratch.mit.edu
6клас: Алгоритми та їх властивості. Розгадай кросворд
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=Ia_CdmfQt-o
7клас: Створення ігрового проекту
Сучасний світ дуже мінливий. Тому учні повинні навчитися самостійно і критично мислити, міркувати, спираючись на факти, робити обґрунтовані висновки, приймати рішення, навчитися працювати в колективі.
Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створюй умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.
Саме слово проект (від лат. projectus — кинутий уперед) означає план, задум організації. влаштування будь-чого.
- Історичні відомості Джон Дьюї (1859-1952) — професор з Колумбійського університету — був переконаний, що здібності людини закладено природою.
Проект — це унікальна діяльність, спрямована на створення певного нового продукту (програми, книги, фільму, моделі, сценарію тощо).
Проект об’єднує різноманітні види діяльності, які характеризуються низкою спільних ознак:
• спрямованість на досягнення конкретних цілей, певних результатів;
• координоване виконання пов’язаних між собою операцій;
• обмежена тривалість у часі з чітко визначеним початком та кінцем.
Пройти тест 👈 👩👨👦👪👫🙋
8клас: Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.
9 клас: Виконання та налагодження програмних проектів
https://www.youtube.com/watch?v=uUq5R7t0ecM
10 клас: Запрошую учнів в свій особистий кабінет Google Classroom,-приєднуйтесь до роботи Стандарти та уніфіковані системи документації. У кожного учня є запрошення на електронній пошті.
Не забувайте про Інфографіку https://www.easel.ly/create?id=https://s3.amazonaws.com/easel.ly/all_easels/5319267/1581431875&key=pri
Повтори або знайди те, що хочеш знати Шкільна інформатика
"Інформація, на відміну від ресурсів,задумана, щоб нею ділилися ". Роберт Кіосакі
Для учнів 5 класів треба закінчити тему: Алгоритми та їх властивості, пройшовши https://learningapps.org/4884931
та Алгоритми з повтореннями , а також Алгоритми з розгалуженням
та перейти до вивчення теми: Опрацювання текстових даних.
👉👉
та редагування тексту в Word 👉👉
та згадаємо, як додати в текст зображення
👉Правила 👈 та алгоритм створення нового документу 👉 Алгоритм 👈
та типи збережених файлів в Word 👉Середовище текстового редактора 👈
Згадай, 👍 Клавіатура - групи клавіш
І, незабувай про 💪 Руханку
Для учнів 6 класів треба закінчити тему: Алгоритми та програми, пройшовши https://learningapps.org/4884931
та Алгоритми з повтореннями , а також Алгоритми з розгалуженням
та обов'язково пройти тест №1, оцінку якого повідомити вчителю:
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: mvn876
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mvn876
https://vseosvita.ua/test/start/mvn876
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:
за допомогою смартфона:
та перейти до вивчення теми: Комп'ютерні презентації 👍 https://www.youtube.com/watch?v=nsthferXWMc 👌
Пройшовши, 👉 Потокові та слайдові презентації
Можемо перейти до 👀Вмісту презентації 👀
Повторимо 👍Етапи створення презентації. 👈
Пограємося з флеш-картками та перевіримо свої знання https://vseosvita.ua/test/flash?id=15445
З учнями 7-х класів
продовжуємо роботу з алгоритмами, а саме :
Опис моделей у середовищі програмування.
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. продовжуємо роботу з алгоритмами, а саме :
Опис моделей у середовищі програмування.
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Навколишній світ складається з великої кількості об'єктів (живих істот, предметів), які виконують певні дії чи над якими можна виконати дії.
Інформацію про об'єкти і явища потрібно певним чином систематизувати і підготувати до опрацювання.
Це роблять за допомогою моделей і моделювання. Моделювання допомагає людині приймати обґрунтовані рішення та передбачати наслідки своєї діяльності.
Моделювання — метод дослідження та демонстрації об’єктів, функцій, процесів або явищ за допомогою їх спрощеної імітації.
Із поняттями моделювання й моделі людина знайомиться в дитинстві, бавлячись плюшевим ведмедиком, іграшковим автомобілем або лялькою. Коли дитина побачить у зоопарку справжнього ведмедя, вона впізнає його.
Навіщо створювати моделі?
оригінала на момент дослідження може не існувати (наприклад, загиблий материк Атлантида або можлива «ядерна зима»,);
реально цей об'єкт не можна побачити цілком (наприклад, земну кулю, усю сонячну систему або атом);
дослідник хоче побачити об'єкт, але не має можливості потрапити на місце його знаходження (наприклад: Ейфелева вежа);
процес, який досліджується, небезпечний для життя (наприклад, ядерна реакція).
Залежно від мети дослідження параметрів для одного й того самого об’єкта, процесу або явища можуть бути створені різні моделі.
Людина: анатомічна модель; кравецький манекен; генетичний код; манекен для краш-тестів; обліковий запис в базі даних.
Фізика: механіка; термодинаміка; електростатика; електродинаміка; ядерна фізика; астрономія.
Економіка: встановлення ринкової рівноваги; інфляція; безробіття; діяльність фірми; системи масового обслуговування.
Соціологія: моделі життєвого циклу; розповсюдження інновацій; моделі теорії хаосу; синергетичні моделі.
Цікавий факт: Миколай Коперник (1473–1543) побудував геліоцентричну модель Всесвіту, з якої випливає, що планети рухаються навколо Сонця певними орбітами. До моделі Коперника існувала інша модель, у якій припускалося, що планети й Сонце рухаються навколо Землі. Нині вчені користуються точнішою моделлю Сонячної системи, яка дає змогу обчислювати маси й закони руху планет.
Залежно від області застосування розрізняють такі моделі:
- навчальні: тренажери, наглядні засоби, навчальні програми;
- дослідні: моделі кораблів, літаків тощо для дослідження та покращення їх характеристик;
- науково-технічні: наприклад, прилад для дослідження розряду блискавки або модель виверження вулкану;
- ігрові: ділові, економічні ігри; імітаційні: виявлення впливу нового лікарського засобу на тваринах.
Основним завданням процесу моделювання є створення моделі, яка є найбільше наближеною до оригіналу та властивості якої відповідають меті дослідження.
Моделі можна класифікувати за різними ознаками: призначення, спосіб подання, стан.
Матеріальні моделі (їх ще називають предметними, фізичними) відтворюють геометричні та фізичні властивості оригіналу й завжди мають реальне втілення. Приклади: іграшковий човник, лялька, шкільний фізичний прилад для демонстрації взаємодії електромагнітних полів, макет космічного корабля, аеродинамічна труба й ін.
Інформаційна модель — сукупність інформації, яка описує суттєві для розгляду властивості об’єкта і зв’язок між ними та досліджує можливий стан об’єкта в процесі зміни його властивостей.
Інформаційні моделі не мають матеріального втілення й будуються лише на інформації. Оскільки інформація, яка характеризує об’єкт або процес, може мати різний обсяг і форму подання, то розрізняють такі форми подання інформаційних моделей, як вербальна та знакова.
Вербальна (від латин. verbalis — усний) модель — опис об’єкта природною мовою. Приклади: закони механіки, що сформульовані у словесній формі, правила дорожнього руху, рецепт виготовлення страви тощо.
Знакова модель — інформаційна модель, виражена спеціальними знаками. Приклади: малюнки, тексти, графіки, схеми. За способом реалізації існують такі знакові моделі: графічні, математичні, комп’ютерні.
Графічні моделі призначено для наочного подання об’єктів, процесів, явищ. Приклади: карта місцевості, схема електричного кола, креслення геометричних фігур, функціональна схема комп’ютера.
Математична модель — це система математичних рівнянь, формул, числових множин, які описують деякі властивості реального об’єкта, процесу або явища. Багато задач із фізики, біології, хімії розв’язуються за допомогою рівнянь і нерівностей.
Комп’ютерне моделювання — процес створення інформаційних моделей комп’ютерними засобами.
Прикладом програмних засобів для реалізації інформаційних моделей є системи програмування, електронні процесори, математичні програмні засоби, системи управління базами даних, графічні редактори тощо.
Завдання активне
Завдання необхідно виконати до 20 квітня 12:00
Комментариев нет:
Отправить комментарий