Цей блог створено для плідної роботи батьків, дітей та вчителів КЗО СЗШ №51 на карантині

Інформатика

Дистанційне навчання з 13 березня по 3 квітня

10 сайтів, щоб навчитись програмуванню  

5клас: Програмування в Скретч. Від самого початку...

Грай, створюй, фантазуй та ділися своїми наробками з іншими https://scratch.mit.edu


6клас: Алгоритми та їх властивості. Розгадай кросворд                       
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=Ia_CdmfQt-o

7клас: Створення ігрового проекту
 Сучасний світ дуже мінливий. Тому учні повинні навчитися самостійно і критично мислити, міркувати, спираючись на факти, робити обґрунтовані висновки, приймати рішення, навчитися працювати в колективі.
Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створюй умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.
Саме слово проект (від лат. projectus — кинутий уперед) означає план, задум організації. влаштування будь-чого.
- Історичні відомості Джон Дьюї (1859-1952) — професор з Колумбійського університету — був переконаний, що здібності людини закладено природою.
Проект — це унікальна діяльність, спрямована на створення певного нового продукту (програми, книги, фільму, моделі, сценарію тощо).
 Проект об’єднує різноманітні види діяльності, які характеризуються низкою спільних ознак:
• спрямованість на досягнення конкретних цілей, певних результатів;
• координоване виконання пов’язаних між собою операцій;
• обмежена тривалість у часі з чітко визначеним початком та кінцем.




Пройти тест 👈 👩👨👦👪👫🙋

                                     


8клас:  Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування. 



9 клас: Виконання та налагодження програмних проектів
https://www.youtube.com/watch?v=uUq5R7t0ecM

10 клас: Запрошую учнів в свій особистий кабінет Google Classroom,-приєднуйтесь до роботи  Стандарти та уніфіковані системи документації.   У кожного учня є запрошення на електронній пошті. 




Не забувайте про Інфографіку https://www.easel.ly/create?id=https://s3.amazonaws.com/easel.ly/all_easels/5319267/1581431875&key=pri

Повтори або знайди те, що хочеш знати Шкільна інформатика



"Інформація, на відміну від ресурсів,задумана, щоб нею ділилися ".                                    Роберт Кіосакі



   
І так продовжуємо навчатися дистанційно
 ( 6.04-24.04 2020)

Для учнів 5 класів треба  закінчити тему: Алгоритми та їх властивості, пройшовши https://learningapps.org/4884931
та перейти до вивчення теми: Опрацювання текстових даних.
👉👉

та редагування тексту в Word   👉👉  

та згадаємо, як додати в текст зображення


   

           Згадаємо правила введення тексту 


👉Правила 👈 та алгоритм створення нового документу  👉 Алгоритм 👈


та типи збережених файлів в Word   👉Середовище текстового редактора 👈


І, незабувай про  💪 Руханку


Для учнів 6 класів треба  закінчити тему: Алгоритми та програми, пройшовши https://learningapps.org/4884931
 та обов'язково пройти тест №1, оцінку якого повідомити вчителю:
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  mvn876
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mvn876
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:















та перейти до вивчення теми: Комп'ютерні презентації  👍 https://www.youtube.com/watch?v=nsthferXWMc  👌     
Можемо перейти до  👀Вмісту презентації 👀

Пограємося з флеш-картками та перевіримо  свої знання     https://vseosvita.ua/test/flash?id=15445

З учнями 7-х класів  
продовжуємо роботу з алгоритмами, а саме :
Опис моделей у середовищі програмування. 
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.



Навколишній світ складається з великої кількості об'єктів (живих істот, предметів), які виконують певні дії чи над якими можна виконати дії.
Інформацію про об'єкти і явища потрібно певним чином систематизувати і підготувати до опрацювання.
Це роблять за допомогою моделей і моделювання. Моделювання допомагає людині приймати обґрунтовані рішення та передбачати наслідки своєї діяльності.
Моделювання — метод дослідження та демонстрації об’єктів, функцій, процесів або явищ за допомогою їх спрощеної імітації.
Із поняттями моделювання й моделі людина знайомиться в дитинстві, бавлячись плюшевим ведмедиком, іграшковим автомобілем або лялькою. Коли дитина побачить у зоопарку справжнього ведмедя, вона впізнає його.


Навіщо створювати моделі?
 оригінала на момент дослідження може не існувати (наприклад, загиблий материк Атлантида або можлива «ядерна зима»,);
реально цей об'єкт не можна побачити цілком (наприклад, земну кулю, усю сонячну систему або атом);
дослідник хоче побачити об'єкт, але не має можливості потрапити на місце його знаходження (наприклад: Ейфелева вежа);
процес, який досліджується, небезпечний для життя (наприклад, ядерна реакція).

Залежно від мети дослідження параметрів для одного й того самого об’єкта, процесу або явища можуть бути створені різні моделі.
Людина: анатомічна модель; кравецький манекен; генетичний код; манекен для краш-тестів; обліковий запис в базі даних.
Фізика: механіка; термодинаміка; електростатика; електродинаміка; ядерна фізика; астрономія.
Економіка: встановлення ринкової рівноваги; інфляція; безробіття; діяльність фірми; системи масового обслуговування.
Соціологія: моделі життєвого циклу; розповсюдження інновацій; моделі теорії хаосу; синергетичні моделі.

Цікавий факт: Миколай Коперник (1473–1543) побудував геліоцентричну модель Всесвіту, з якої випливає, що планети рухаються навколо Сонця певними орбітами. До моделі Коперника існувала інша модель, у якій припускалося, що планети й Сонце рухаються навколо Землі. Нині вчені користуються точнішою моделлю Сонячної системи, яка дає змогу обчислювати маси й закони руху планет.

Залежно від області застосування розрізняють такі моделі:

- навчальні: тренажери, наглядні засоби, навчальні програми;

- дослідні: моделі кораблів, літаків тощо для дослідження та покращення їх характеристик;

- науково-технічні: наприклад, прилад для дослідження розряду блискавки або модель виверження вулкану;

- ігрові: ділові, економічні ігри; імітаційні: виявлення впливу нового лікарського засобу на тваринах.

Основним завданням процесу моделювання є створення моделі, яка є найбільше наближеною до оригіналу та властивості якої відповідають меті дослідження.
Моделі можна класифікувати за різними ознаками: призначення, спосіб подання, стан.
Матеріальні моделі (їх ще називають предметними, фізичними) відтворюють геометричні та фізичні властивості оригіналу й завжди мають реальне втілення. Приклади: іграшковий човник, лялька, шкільний фізичний прилад для демонстрації взаємодії електромагнітних полів, макет космічного корабля, аеродинамічна труба й ін.

Інформаційна модель — сукупність інформації, яка описує суттєві для розгляду властивості об’єкта і зв’язок між ними та досліджує можливий стан об’єкта в процесі зміни його властивостей.
Інформаційні моделі не мають матеріального втілення й будуються лише на інформації. Оскільки інформація, яка характеризує об’єкт або процес, може мати різний обсяг і форму подання, то розрізняють такі форми подання інформаційних моделей, як вербальна та знакова.
Вербальна (від латин. verbalis — усний) модель — опис об’єкта природною мовою. Приклади: закони механіки, що сформульовані у словесній формі, правила дорожнього руху, рецепт виготовлення страви тощо. 
Знакова модель — інформаційна модель, виражена спеціальними знаками. Приклади: малюнки, тексти, графіки, схеми. За способом реалізації існують такі знакові моделі: графічні, математичні, комп’ютерні.
Графічні моделі призначено для наочного подання об’єктів, процесів, явищ. Приклади: карта місцевості, схема електричного кола, креслення геометричних фігур, функціональна схема комп’ютера.
Математична модель — це система математичних рівнянь, формул, числових множин, які описують деякі властивості реального об’єкта, процесу або явища. Багато задач із фізики, біології, хімії розв’язуються за допомогою рівнянь і нерівностей.
Комп’ютерне моделювання — процес створення інформаційних моделей комп’ютерними засобами.
Прикладом програмних засобів для реалізації інформаційних моделей є системи програмування, електронні процесори, математичні програмні засоби, системи управління базами даних, графічні редактори тощо.

Завдання активне
Завдання необхідно виконати до  20 квітня 12:00 
Код доступу 466794                      
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Потренуй свій мозок  Команди.Виконавці.Алгоритм

Склади пазл Моделювання

Розподіліть об'єкти за категоріями моделіЗнайди пару «об'єкт - модель»




Учні 8 класу розпочинають тему: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ. 
     ВИКОНАННЯ ПРОЕКТІВ.



Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ.

Компетéнтність — проінформованість, обізнаність, авторитетність. Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ, як засобу розв’язування.

Для розв’язування задачі вам треба: провести змістовний аналіз реальної ситуації; визначити, які дані відомі, які результати повинні бути отримані; здійснити пошук необхідної інформації та скласти інформаційну модель об’єкта або явища, що розглядається в задачі.

Ваш досвід із використання різних програмних засобів допоможе визначити, в якому програмному середовищі оптимально реалізувати комп’ютерну модель задачі. Результати розв’язування задачі можуть бути подані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін. Аналіз результатів дасть змогу сформулювати й обґрунтувати відповідь на проблемне питання задачі.


Розв’язування компетентнісних задач 

     Виконати завдання "Фермер"
    Фермер, вивчивши попит на ягідні культури у своєму регіоні, планує 70% своєї зе­мельної ділянки площею 2 га відвести під вирощування полуниці. Для цього він збира­ється звернутися до керівництва банку із листом про надання йому відповідного кредиту.
    1. Розрахуйте кількість кущів певного сорту полуниці та потрібну суму на закупку роз­сади за умови, що за першу сотню кущів покупець платить повну вартість, за кожну наступну сотню вартість зменшується на 1% від попередньої вартості. Розсаду фермер планує закупити в інтернет-магазині «Green Market» із розрахунку 40-60 тис. кущів на 1 га. Оберіть середовище для виконання завдання: табличний процесор чи середовище програмування. 

    Приклад:

2. Створіть лист для отримання фермером кредиту від банку, у якому подайте потрібні дані, висновки та аргументуйте їх. Додайте у текст листа зображення вибраного сорту полуниці. 


                    На електронну адресу вчителя надішліть       розв’язок завдання: текстовий документ; ар­хів електронної таблиці чи проекту, розроблений у середовищі програмування; табли­цю виконання завдання.

Самостійно опрацювати презентацію https://ppt-online.org/168402















                          В 9 класі розпочинаємо тему: 

     Створення персонального                             навчального середовища 

Інформаційне середовище, яке створює навколо себе людина з метою задоволення власних навчальних потреб та досягнення відповідних навчальних цілей, має назву персонального навчального середовища.
Використовуючи персональне навчальне середовище, користувач створює свою персональну мережу, вузлами якої можуть бути люди, інформаційні матеріали тощо.
Як у персональному навчальному середовищі застосовують хмарні технології?
Хмарні технології – це інформаційні технології, що передбачають віддалене опрацювання та зберігання даних.
Хмара – це деякий сервер або мережа розподілених центрів опрацювання даних, де зберігаються дані та програми, які використовують користувачі за допомогою глобальної мережі.
У чому зручність користування хмарними технологіями:
q не потрібні потужні комп’ютери;
q менше витрат на придбання програмного забезпечення та його систематичне оновлення;
q необмежений обсяг збереження даних;
q доступність із різних пристроїв і відсутність прив’язки до робочого місця;
q забезпечення даних від втрат і виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю й оцінювання, тестування онлайн, відкритості освітнього середовища;
q економія коштів на утримання технічних фахівців.

Найпопулярнішими серед спеціалізованих хмарних сервісів на сьогодні є Dropbox і Google Drive.


У сховищі Google Диск користувач може використовувати стандартні офісні веб-програми та доповнювати їх список, підключивши інші додатки.







          10-ті класи 
Графіка — вид образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого і чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору. Твори можуть мати як монохромну, так і поліхромну гаму.
Графічний — виконаний у стилі графіки.
Графіка поділяється на такі різновиди:
  • станкова — твори, що мають самостійний характер
  • прикладна: книжкова та газетно-журнальна
  • плакатна
  • промислова
  • архітектурна
  • комп'ютерна

Детальніше ознайомитися з історією графіки та прикладами можна тут: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/графічний-дизайн/урок-1




👉Дистанційне навчання з 27 квітня по 29 травня 👇

Учні 5-х класів продовжують     
працювати над темою: "Опрацювання текстових даних"  


Необхідно ознайомитися з відео: Додавання малюнків із файлу та їх форматування  https://www.youtube.com/watch?v=19FB6mvoeAQ   та  https://www.youtube.com/watch?v=bn7i3FGOro8.
 Додавання, редагування та форматування списків https://www.youtube.com/watch?v=NDNpQMY7YOY&list=PLNad3hq602IZwRFEWVKYsLVITCcQNMOep .
Додавання, редагування та форматування таблиць  https://www.youtube.com/watch?v=0zEYtoEyN8s.
Сторінки документа та їх форматування . Підготовка документа до друкування. Друкування документа. https://www.youtube.com/watch?v=ALrKawOR9ng


                             


Учні 6-х класів працюють над темою: "Комп'ютерні презентації". 


                          



        Учні 7-х класів працюють над     темою: " Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію"  

Виконайте вправу «Етапи проекту»,  перейшовши за посиланням: https://learningapps.org/3430253

 Згідно презентації  
👇👇👇👇👇👇👇👇👇


https://youtu.be/n7OURMWOLqwвибрати собі завдання проекту та реалізувавши його в Скретч, дати відповіді на запитання 👇👇👇


 Загрузити свій варіант проекту в Скрет на Ютуб, скинувши посилання на гру (відео)  та відповіді на запитання( писати питання та до ноьго відповідь)  на електронну адресу вчителя на gmail.com (до 14 травня)



Учні 8-го класу працюють над     темою: "Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі"
                                       
Тема 1: «Інформаційні товари та послуги». 
Проблемне питання: Який рівень інформаційних послуг у вашому місті (районі, селищі)?
Мета дослідження: Проаналізувати структуру інформаційних послуг та динаміку їх змін; виявити, які інформаційні послуги й у якому обсязі можна отримати у вашому мікрорайоні; проаналізувати структуру ринку інформаційних продуктів і послуг та динаміку змін на ньому; виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси й оцінити можливості задоволення навчальних потреб учнів.

Тема 2: «Спільна діяльність в мережі Інтернет».
Проблемне питання: Як можна організувати спільну діяльність в мережі Інтернет?
Мета дослідження: Виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси; проаналізувати їх структуру та динаміку змін; з'ясувати можливості та потреби учнів у використанні соціальних сервісів Веб 2.0; сформулювати рекомендації щодо ефективного використання Інтернету для спілкування та спільної творчої роботи, генерації ідей, обговорення плану їх реалізації й отриманих результатів.

Тема 3: «Інформаційна безпека особистості».
Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання авторських прав?
Мета дослідження: З'ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних дослідженнях, щоб не порушити авторських прав.

Тема 4: «Бізнес-план: планування успіху».
Проблемне питання: Учні та бізнес – це реальність?
Мета дослідження: Ознайомитися із правилами складання бізнес-планів, дізнатись, які фонди й організації проводять конкурси на кращий бізнес-план серед молоді; проаналізувати потреби вашого регіону (міста, селища), створити власний бізнес-план та написати аргументованого листа до зацікавлених осіб з проханням прийняти його до розгляду й дозволити презентувати власні ідеї.

Тема 5: «У здоровому тілі здоровий дух».
Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?
Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху».

Тема 6: «Добро починається з тебе».
Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.

Тема 7: «Електронне урядування у школі».
Проблемне питання: Як інформаційні технології можуть зробити життя шкільної громади кращим?
Мета дослідження: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для організації самоврядування у школі: для збору та передавання відомостей між учнями школи, отримання зворотного зв'язку про ідеї, які обговорюються, розробки кошторису колективних справ тощо; визначити форму подання ресурсів, спосіб отримання та передавання даних; обговорити, який вплив матимуть запропоновані ресурси на мобільність, успішність, формування лідерських якостей учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля; спланувати та провести представлення системи електронного урядування.

Тема 8: «Наш розумний дім».
Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести домашнє господарство?

Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету на ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.


У сучасному інформаційному суспільстві особливого значення для людини набувають уміння збирати необхідну інформацію, робити висновки й умовиводи, використовувати для роботи з інформацією нові інформаційні технології. Успіх у сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини проектувати своє життя: визначити далеку і найближчу перспективу, знайти і залучити необхідні ресурси, намітити план дій і оцінити досягнення поставлених цілей. В інформатиці проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи. Презентації надіслати на електронну адресу вчителя  на gmail.com (до 15 травня)













Учні 9-го класу працюють над      темою: "Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» "                             

 Учні визначають проблеми, теми та завдання проекту, розподіляють ролі та планують колективну діяльність; добирають засоби опрацювання даних, здійснюють розробку стратегії пошуку інформаційних матеріалів та ресурсів; створюють та опрацьовують модель, здійснюють аналіз результатів та використовують офісні веб-ресурси та інтернет-середовища для публікації власних робіт.

1. Тема: Тенета Інтернету.

Мета: узагальнити відомості про мережу Інтернет, історію, апаратні засоби мережі, сервіси інтернету, значення для людини.

Форма подання результатів:презентація

2. Тема: Намалюй свою мрію.

Мета: дослідити види комп’ютерної графіки, засоби для побудови зображень різних видів, створити галерею малюнків, розмістивши її на сайті.

Форма подання результатів: презентація, відеоролик

3. Тема: Вернісаж моделей.

Мета: представити зразки комп'ютерних моделей об’єктів, що створено з використанням різних програмних засобів.

Форма подання результатів: презентація.

4. Тема: Галерея діаграм.

Мета: розглянути види діаграм для візуалізації числових даних, створити зразки діаграм засобами середовища програмування. 
Форма подання результатів: публікація (Publisher)


5. Тема: Мої права в соціальних мережах.

Мета: дослідити особливості застосування законодавства про інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних мережах.
Форма подання результатів: публікація (Publisher)

Також тему проекту можна сформувати самостійно чи взяти з сайтів, наприклад, звідси: http://obuchonok.com.ua/node/81

Пректи надіслати на електронну адресу вчителя на gmail.com (до 15 травня) 




   

Комментариев нет:

Отправить комментарий