6кл
Тема : Гідросфера
1.Світовий океан ,
його властивості
2. Опрацювати
параграфи підручника :41,42,43,44, 45, 46
записати конспект
уроку з основними поняттями : світовий океан, море, затока, протока , острів(
типи ), властивості вод Світового океану, хвилі, течія.
3. виконати в
контурній карті завдання практичної роботи №7 зі ст.. 166 підручника
1.Опрацювати §54,
дати відповіді на запитання ст. 216
2. Опрацювати §57,
дати відповіді на запитання ст. 226
1.Повторити в
підручнику §35-42
Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника на ст.185
закінчити виконання практичної
роботи 9 в практичному зошиті
7б
1.Повторити в
підручнику §34-39
Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника на ст.214-215
закінчити виконання
практичної роботи 9 в практичному зошиті
Тема : Океани
7а
1.Вичити в підручнику §57-61
Виконати самостійну
роботу в практичному зошиті з під
ст.55-56
7б
1.Вичити в підручнику §6-10
Виконати самостійну
роботу в практичному зошиті з під
ст.55-56
Тема :Природокористування
7а
1.Вичити в підручнику §62-64
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
7б
1. 1.Вичити в підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
8кл
Тема : Природокористування
1.Повторити в підручнику §41-50
2.Вивчити самостійно §51-53
3.Виконати
самостійну роботу в робочому зошиті
4.Виконати практичну роботу
На контурну карту нанести об'єкти ПЗФ:
Біосферні заповідники :Дунайський, Асканія -Нова
Природні заповідники :
Медобори,Канівський,Дніпровсько-Орільський,Єланецький степ
Національні природні парки : Подільські Товтри,
Шацький, Деснянсько- Старогутський, Олешківські піски, Карпатський.
Самостійна робота для учнів 9а класу
Написати на подвійному листочку в клітинку. Запитання не переписувати, лише відповіді
1.
Який вид транспорту є лідером вантажних
перевезень у світі?
А)
автомобільний В)
морський
Б) повітряни Г)
залізничний
2.Лідером у хімічній
промисловості у світі ( зокрема науково містких виробництвах ) є
А)США
В)Китай
Б)Франція Г)Німеччина
3. Який аеропорт має
найбільший пасажиропотік у
світі?
А)
Хартсфілд (Атланта, СІЛА)
Б) Бориспіль (Київ, Україна)
В)
Хітроу (Лондон, Велика Британія)
Г) Ханеда (Токіо, Японія)
4.Преважним чинником розміщення підприємств
хлібопекарського і кондитерського виробництва є :
А)трудові ресурси
Б)сировинний
В)Споживчий
Г)науково-технічний
4.Установіть відповідність між
машинобудівними виробництвами та
країнами – лідерами
1) авіакосмічне
А)Німеччина ,
Франція
2)робототехніка
Б)Японія, США
3) суднобудування
В) Китай , Японія
4)автомобілебудування Г)Південна
Корея, Японія
5.Транспортний вузол
- це
6.Установіть
послідовність транспорту за пасажирообігом в Україні , починанаючи з найбільшого
залізничний
авіаційний
автомобільний
морський
7.
Поясніть транзитне значення транспортних магістралей в Україні.
8.
Який регіон України характеризується найбільшою густотою залізниць? Чому?
9.Вкажіть :
- найбільший за
вантажообігом морський порт Європи
-найбільший за
пасажирообігом аеропорт світу
-найбільший
за пасажирообігом аеропорт України
10 а
Тема : Азія
1.Повторити в
підручнику §19-29(10А), §14-19(10Б),
2.Вивчити самостійно
§30-32(10А), §20-31(10Б),
3.Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника ст.110-112,122-123
4.Виконати контурну карту
Ст.9(завдання 1б)
Ст.10(завдання 4,5)
Ст.11(завдання 1,5)
Ст.12(завдання 2,3)
4. Індивідульні
завдання (презентації) присилати на електронну пошту
Тема : Харчова
промисловість
1.Вивчити самостійно §34-35
2.Пройти тести на
платформі « На урок»
Тема : Транспорт
1.Вивчити
самостійно §36-38
Написати
самостійну роботу в робочому зошиті
Тема : Торгівля
1.Вивчити
самостійно §39-40
2.Пройти тести на
платформі « На урок»
ЗАВДАННЯ З 6 ПО 24 КВІТНЯ
6 клас
Життя в океанах.
1. Опрацювати параграфи підручника : 45, 46
2. Дати усно відповіді в кінці параграфу
Перегляньте відеофрагменти:
Доповніть у зошиті таблицю, користуючись
текстом підручника (таблиця додається).
Групи організмів
Область поширення
Приклади
Планктон
Населяють поверхню та товщу води і яких переносять
хвилі
Дрібні водорості, черв’яки, рачки, креветки, медузи.
Нектон
Бентос
3. Запишіть у зошит схему



Природні
ресурси Світового океану
Водні
(розчинені речовини,
опріснення води) Біологічні
7 клас
Тема
:Природокористування
7а
1.Вичити в підручнику §62-64
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
7б
1. 1.Вичити в підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
8 клас
Тема «Населення»
1. Прочитати
§54 підручника
2. В робочий
зошит виписати поняття і вивчити
Природний
рух, депопуляція
Міграція, еміграція, іміграція
3. Дати усно
відповіді в кінці параграфа
4. Творче
завдання ( для бажаючих ) відправити на Gmail
« Як міграції вплинули на розповсюдження covid-19»
Обсяг 1-1,5 сторінки
Можна додати карту розповсюдження віруса
10 клас
Тема :
Австралія і Океанія
1.Повторити в підручнику §30-32(10А), §14-19(10Б),
2.Виконати тести на сайті «На урок »
Код доступу 10 а 860951
10б 813413
6 клас
Води
суходолу Термін з 6.04 по 11.04
РІЧКА
1.
Опрацювати
параграфи підручника 47,48
3. Намалюйте у зошиті схему.
4.Намалюйте у зошиті
схему річкової долини.
5. Запишіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло»,
«притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл».
6. . Запишіть живлення річки і типи живлення річок, фази
водного режиму.
7. Перегляньте
відео-урок згідно цієї теми:
Живлення, водний
режим, робота річок
8. Опрацюйте параграф
48 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
9. Виконайте схему у
зошиті і доповніть її.
Робота річок
Руйнівна
транспортна творча
10. Вивчити
визначення: «пороги», «водоспад», «каньйон», «дельта».
11. Тестування на
сайті .
Озера з 14.04 по 18.04
1. Опрацюйте параграф 49,50
2. Пригадайте основні відомості про річки.
3. Перегляньте відео-урок:
4. Запишіть у зошит визначення поняття «озеро».
5. Складіть схему:
Типи озер за походженням озерних улоговин
Типи
озерних улоговин
Утворення
Приклади
озер
Тектонічні
Утворилися
в результаті рухів земної кори
Вікторія,
Байкал, Мертве море
Вулканічні
Льодовикові
Заплавні
Карстові
Загатні
Реліктові
6.Закінчити виконання практичної роботи
«Гідросфера»
Виконати практичне
завдання з підручника на контурну карту
1)
ст.
166 (1,2)
2)
ст.191(3)
3)
ст.195(4)
Болота.
Штучні водойми і водотоки. з 14.04 по 18.04
1.Опрацюйте параграф 50,51
2.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW-VIniqLFu8Ib33kmGXc5oQckyJ1aNcmogL7cFX_ARPlWCAK5e1vJEo
3.
Пригадайте, як на карті позначаються болота? Канали?
Водосховища?
Знайдіть на фізичній
карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота.
4.
5. Запишіть у зошит визначення «болото»,«канал»,
«ставок», «водосховище».
5. Запишіть у зошит
схему:
штучні
водойми та водотоки
6.
Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні канали
світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі
Північнокримський канал.
7. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням,
але це цікаво)
Загублений світ
найбільше болото
болото Пантанал
Васюганські
болота
Льдовики.
Підземні води. з 21.04 по 24.04
1.Опрацюйте параграф 52,53
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням. Спробуйте
навести приклади різних видів льодовиків та яку роботу вони виконують
4. Дайте визначення поняття «льодовик» ( запишіть у
зошит)
5. Сформулюйте поняття «Багаторічна мерзлота».
Знайдіть райони її поширення.
6.
Ось такі будинки на палях зводять у районах багаторічної
мерзлоти. Як ви думаєте, чому саме така конструкція?
7.
Перегляньте фотоматеріали за посиланням
8.Замалюйте схему
підземних вод в зошит( самостійно)
6
клас
Термін з 30.03
по 2.04
Життя в океанах.
1. Опрацювати
параграфи підручника : 45, 46
2. Дати усно
відповіді в кінці параграфу
3.Перегляньте
відеофрагменти:
Доповніть у
зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається), запишіть у зошит схему «Природні ресурси
Світового океану»
Природні ресурси Світового океану
Води суходолу
Термін з 3.04 по 11.04
РІЧКА
1. Опрацювати
параграфи підручника 47,48
4.Намалюйте у зошиті схему річкової долини.
5. Запишіть
визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система»,
«річковий басейн», «вододіл».
6. . Запишіть живлення річки і типи живлення річок,
фази водного режиму.
7. Перегляньте відео-урок згідно цієї теми:
Живлення, водний режим, робота річок
8. Опрацюйте параграф 48 підручника (автори В. М.
Бойко, С. В. Міхелі)
10. Вивчити визначення: «пороги», «водоспад»,
«каньйон», «дельта».
11. Тестування на сайті .
Термін з 14.04 по 18.04
Озера.
1. Опрацюйте параграф 49,50
2. Пригадайте основні відомості про річки.
3. Перегляньте відео-урок:
4. Запишіть у зошит визначення поняття «озеро».
5..Закінчити
виконання практичної роботи «Гідросфера»
Виконати практичне завдання з підручника на контурну карту
1) ст. 166
(1,2)
2) ст.191(3)
3) ст.195(4)
Термін з 14.04 по 18.04
Болота. Штучні водойми і водотоки.
1.Опрацюйте параграф 50,51
3. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Канали? Водосховища?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті
України території, де є болота.
4. 5. Запишіть у зошит визначення «болото»,«канал»,
«ставок», «водосховище».
5. Запишіть у зошит схему.
6. Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні
канали світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі
Північнокримський канал.
7. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням,
але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQЗагублений
світ
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9kifHFQsDX2X_P8Q4JICZKmJrVu2RUVFBSIg_zPA-Hz3qfXvvfa0RJY
найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcnKz7HA&start_radio=1&t=21болото
Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc Васюганські болота
Термін з 21.04 по 24.04
Льдовики. Підземні води.
1.Опрацюйте параграф 52,53
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням. Спробуйте
навести приклади різних видів льодовиків та яку роботу вони виконують
4. Дайте визначення поняття «льодовик» ( запишіть у
зошит)
5. Сформулюйте поняття «Багаторічна мерзлота».
Знайдіть райони її поширення.
6. Перегляньте фотоматеріали за посиланням
8.Замалюйте схему підземних вод в зошит( самостійно)
7й
клас
Термін з 3.04 по 14.04
Географічне положення та історія відкриття материка
Євразія
1.Опрацюйте параграф 43(7а ) і 40, 41(7б)
2.Перегляньте відео тема "Євразія"
(завдання не виконуємо, тільки працюємо з картою)
3. Спочатку гарно попрацюй з картою і планом
характеристикою материка
4. Пограємо
Загальні відомості про материк Євразія
Завдання:
Прочитайте текст, виберіть із запропонованих потрібні
слова і вставте їх в текст.
Знайдіть географічну номенклатуру Євразії (моря,
затоки, протоки)
знайди на карті півострови Євразії
5.Запиши в робочий зошит тему уроку і геохронологічну
таблицю відкиття материка
Термін з 14.04 по 21.04
Тектонічна будова , рельєф, корисні копалини материка
Євразія.
1.Пограємо
2.Опрацюйте
параграф 44(7а ) і 40, 42(7б)
3. Переглятьте відео за посиланням
4. Заповніть таблицю за зразком
Корисні копалини Євразії
5. Дайте письмово відповіді на питання (3-4 речення)
Термін з 21.04 по24.04
Тема «Кліматичні пояси і типи клімату Євразії»
Уявіть ситуацію, що вам видалась нагода подорожувати
до частини Євразії, яка описана у відео за посиланням.
Випишіть у зошит дані, на які ви найперше звернете
увагу.
1. Перегляньте відеоуроки з теми «Клімат Євразії».
2. Опрацюйте параграф
45 (7А) і 43 ,44 (7Б)
3. Розгляньте карту «Кліматичні пояси світу». Визначте
у яких поясах розташована Євразія?
4.Пограйте
називаєте форму рельєфу і в якому кліматі вона
розташована
Наприклад : півострів Індокитай – субекваторіальний
пояс
Охарактеризуйте за кліматичною картою клімат вибраного
вами об´єкта
8
клас
Період з 4.04 по 10.04
Тема «Населення»
1. Прочитати
§54,56,57 підручника
2. В робочий
зошит виписати поняття і вивчити
Природний рух,
депопуляція
Механічний рух ,міграція( еміграція, іміграція)
3.Ознайомтеся з навчальними відео за посиланням
3. Дати усно
відповіді в кінці параграфів
4.Записати таблицю в зошит (додається)
5. Виконати
тест
відповіді запишіть в зошит
6. Написати невеликий твір-роздум «Якби я був
міністром , яку б демографічну політику
я запровадив»
7. Виконати тести на платформі , код доступу
8. Творче
завдання ( для бажаючих ) відправити на Gmail
« Як міграції вплинули на розповсюдження covid-19»
Обсяг 1-1,5 сторінки
Можна додати карту розповсюдження віруса
Період з 14.04 по 17.04
Тема «Населення»
Статево-віковий склад населення
1. Прочитати
§55 підручника
2. Перегляньте
навчальне відео
(починаючи з 3 хв. 48 с.)
3.Пройти тести на сайті «на урок»
код доступу
Період з 17.04 по 21.04
Тема «Населення»
Діаспора
1. Прочитати §58 підручника
2. Перегляньте
навчальне відео
3.На подвійному листочку в клітинку виконати практичну
роботу№ 11 ст. 251-252 підручника
4. Виконати усно практичну роботу №12 ст.252-253
підручника
Період з 21.04 по 24.04
Тема «Населення»
Етнічний і національний склад населення
1. Прочитати
§63,64,65 підручника
2. Перегляньте
навчальні відео:
3.Випишіть в робочий зошит поняття
- етнос
- нація
- народ
3. Дайте усновідповіді на питання в кінці параграфів
4. 3.Пройти тести на сайті «На урок»
9
клас
Термін виконання з 7.04 по 13.04
Тема заняття: «Туризм у світі та Україні»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 41, 42 підручника
2. Перегляньте відео:
Внутрішній
туризм в Україні
4. Дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові
рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України і світу
5. Створити проект в формат А4
« Я там був , я це бачив»
Термін виконання з 13.04.04 по 21.04
Тема заняття: «Глобальні проблеми людства»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 47, 48 підручника
2. Перегляньте матеріали за посиланням :
3.створіть схему
і запишіть в зошит
«Глобальні проблеми людства»
4.Запропонуйтешляхи вирішення проблем
Термін виконання з 21.04.04 по 24.04
Тема заняття:
повторення теми «Глобальні проблеми людства» та «Туризм»
Виконайте завдання:
1.Повторіть параграфи в підручнику 41,42,47,48
2. Виконайте тести на сайті «На урок »
КОД ДОСТУПУ:
3.ст .258 підручника
Дослідження «Прояв глобальних проблем у своєму
регіоні»
Написати в зошит
4. Виконайте завдання на контурній карті
«Екологічні проблеми світу» ст.20
«Туризм» ст.17
10 клас
Термін виконання 7.04-15.04
«Особливості
географічного та економічного положення
Америки, склад регіону, населення»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §33,34,35
(10а)підручника
§22,23,24(10б)
2.Перегляньте відео
за посиланням
2. Виконайте у зошиті
схему. Запишіть по 5 прикладів країн на кожен субрегіон.
3. За картами атласу
та текстом параграфа дослідіть розміщення провідних секторів обробної
промисловості Америки. Результати занесіть до таблиці.
4. . Ознайомтеся за
допомогою підручника та інтернет-ресурсів із міжнародними організаціями
Америки. Запишіть в зошит за прикладом
4.Удосколалюйте
знання карти
Це цікаво:
Практична робота №6
Тема: Складання
картосхеми типології країн Америки за рівнем економічного розвитку
Завдання: за
допомогою тексту параграфів підручника ,інтернет джерел , користуючись картою
атласу «Типи держав за рівнем економічного розвитку», заповніть у зошиті
таблицю ( по 5 прикладів)
Практичну роботу
посилаємо на Viber або Gmail до 15.04
Термін виконання
15.04-21.04
Тема заняття: «Сполучені Штати Америки»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §37, 38(10а) і §25(10б)
підручника
2.Перегляньте відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте , презентацію однокласника .
Проаналізуйте помилки (якщо є)
4.Заповніть таблицю
Вторинний сектор економіки США
5. Дайте усно відповіді на запитання в кінці §37,
38(10а) і §25(10б) підручника
6.Пройдіть тести на платформі «На урок»
Термін виконання
21.04-24.04
Тема заняття: «Канада»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §39(10а) і
§26(10б) підручника
2.Перегляньте
відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте презентацію однокласника .
Проаналізуйте помилки (якщо є)
4. Дайте відповіді на питання (4-5 розгорнутих речень)
Дистанційне навчання на карантині з 27 квітня по 29 травня
6 клас
Термін 24.04-28.04
Виконати самостійну роботу з підручника ст 211
Результати надіслати на електронну адресу
Термін з 28.04 по 4.05
Тема: Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта
ґрунтів. Вплив господарської діяльності на ґрунтовий покрив, рослинність і
тваринний світ суходолу та океану.
1. Опрацюйте
параграф 55 підручника та перегляньте відео за посиланням
3. Дайте визначення поняття «ґрунт».
4. Назвіть основні компоненти ґрунту .
6. Робота з картою( знайдіть в атласі)
8. Який вплив має людина на природу?
9.Виконайте завдання за посиланням
10. Повторити теми : Біосфера. Грунти .
Виконати тести на сайті «На урок»
Термін з 5.05
по 11.05
Тема: Природні комлекси Землі.
1.Опрацюйте параграф 56,57,58 підручника
2.Перегляньте відео за посиланням
3.На контурну карту «Природні зони світу » нанесіть 3
природні зони на ваш вибір.
Не забудьте !!!! Обов´язково колір заносимо в легенду
( умовні позначення) карти і підписуємо природну зону
Так як це ви бачите і атласі.
Фото контурних карт надсилаємо на електронну пошту.
·
Повторити теми «Біосфера . Грунти.
Природні зони.»
·
Виконати самостійну роботу зі ст.231
·
Відповіді надіслати на електронну пошту
Термін з 11.05 по 14.05
Населення
1.Опрацюйте параграф
59,60
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням
3.Перевірте свої знання ( надсилати не потрібно)
Термін з 14.05 по 20.05
Країни світу
1.Опрацюйте параграф 61 підручника
2.Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0
3.Виконайте на контурній карті «Політична карта»
практичну роботу зі ст.247
Усі кордони позначають червоною лінією, а столиці
крапкою ( не забуваємо заносити умовні позначення заносити в легенду карти)
4.Фото виконаних завдань надсилаємо на електронну пошту
Термін з 20.05 по 22.05
Виконати тест на
сайті «На урок»
Термін з 22.05 по 26.05
1.Опрацюйте параграф
62 підручника
2.Перегляньте відео
за посиланням
3. За бажанням
створити екологічний проект і надіслати на електронну пошту
7 клас
Термін з 24.04 по 28.04
Виконати тест на
сайті «На урок»
Тема « Клімат
Євразії»
Термін з 30.04 по
7.05
Тема: Природні зони
Євразії
1. . Опрацюйте
параграф 47,4849 підручника.
2. Перегляньте
відео-урок:
3.Усно
охарактеризуйте природні зони за планом
4. Для закріплення
вивченого пограйте
5.Пройти тест на
сайті
Термін з 7.05 по 14.05
Тема: Населення та
держави Євразії
1. . Опрацюйте
параграф 50, 51,52, 53,54,55,56,(7а)підручника і 50(7б)
2. Перегляньте
відео-урок:
3. Перевір свої знання
країн та їх столиць !
Термін з 14.05 по
18.05
В практичному
зошиті виконати практичну роботу №10
Завдання
1, 2(4), 3,додаткове
за бажанням .
Фото присилати на електронну
пошту
Підготуватись до
контрольної роботи за темою «Євразія»
Повторити параграфи
підручника і відеоматеріали
Термін з 19.05 по
21.05
Пройти тестування на
сайті «На урок »
Термін з 21.05 по
26.05
Тема:Глобальні
проблеми людства
Природокористування
7а
1.Повторити в підручнику §62-64
7б
1. Повторити в
підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
проекти надіслати на
електронну пошту
8 клас
Період з 28.04 по
30.04
Тема «Населення»
Релігійний склад населення
1. Прочитати §66 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
3. Перевірте свої
знання у грі
Період з 30.04 по
7.05
Тема «Населення»
Трудові ресурси
.Зайнятість населення.
1. Прочитати §67,68 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
4.Виконайте контурну
карту
«Населення України»
завдання 1і 3
«Населення світу »
завдання 1,4,,5
Надішліть фото на
електронну пошту
Період з 7.05 по
14.05
Тема «Розселення
населення»
1. Прочитати §59, 60,61,62 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
3. Випишіть в зошит
поняття:
• Густота населення
• Урбанізація
• Агломерація
• Мегаполіс
4. . Користуючись картою атласу,
Інтернет-ресурсами, назвіть міста-мультимільйонники кожного з регіонів світу.
Які з цих міст є столицями держав? Визначте, у яких регіонах і країнах світу
найбільше міст-мультимільйонників. Чим це можна пояснити? Відповідь оформіть
усно
5.Знайдіть ії на
карті найбільші мегалополіси світу
6. Назвіть найбільш і
найменш урбанізовані області України.
7. Дайте визначення
поняттям «субурбанізація», «хибна урбанізація».
8. Пройти тестування
на сайті «На урок »
9.Підготуйтесь до
контрольної роботи за темою «Населення»
Термін з 14.05 по
17.05
Виконати тест на
сайті «На урок»
Тема « Населення»
Термін з 18.05 по
25.05
Виконати проект «Мій
рідний край»
За планом
1.Географічне
положення
2.Історія формування
( коли і ким заснований)
3.Природні умови
4.Об´єкти ПЗФ
5.Населення
(кількість , етнічний та мовний склад)
6.Мій рідний край-
туристичний регіон
Усі проекти надсилати
на електронну пошту
9 клас
Термін виконання з
29.04.04 по 4.05
Тема заняття:
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте
параграфи 43, 44 підручника
2. Перегляньте
матеріали за посиланням :
3. Ознайомтеся із рейтингом університетів світу за
посиланням
4. Вивчіть поняття «технопарк», «технополіс».
Ознайомтеся із найбільшими технопарками світу.
5. Дайте усно
відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника та
інтернет-джерелами.
Термін виконання з
5.05 по 11.05
Тема заняття:
«Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Аутсорсинг»
Виконайте завдання:
1.
Опрацюйте
параграфи 45, 46 підручника
2.
Відеопосилання
3. Доповніть схему.
4. Дайте короткі
письмові відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника.
5. Підготуйтесь до
контрольної роботи із теми «Третинний сектор економіки».
Термін виконання з
12.05 по 14.05
Контрольна робота з
теми «Третинний сектор економіки»
Підготуватися до
семестрової контрольної роботи
«Первинний ,
вторинний , третинний сектори економіки
.
Глобальні проблеми
людства»
19.05
Семестрова контрольна
робота
20-25.05 повторення
вивченого матеріалу
10 клас
Термін виконання 27.04-30.04
Тема заняття:
«Бразилія»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §27(10а)
і §40(10б) підручника
2.Перегляньте
відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте ,
презентацію однокласника . Проаналізуйте помилки (якщо є)
5.Повторіть тему:
«США.Канада.Бразилія»
6. Пройдіть тести на
сайті «На урок», код доступу
Термін виконання 5.05-12.05
Тема заняття: «Країни
Африки»
1. Опрацюйте параграф 28, 29,30,31,32 10б
підручника
41,42,43,44,45 10а
2. Додатково опрацюйте
3. Виконайте у зошиті
схему.




Субрегіони
Африки
Північна Африка Центральна Африка Західна Африка Східна
Африка Південна Африка
4.Закріпіть свої
знання
5. Виконайте тести на
сайті
Термін виконання 12.05-15.05
Позначення на
контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та
алюмінієвих руд, центрів їхньої переробки (збагачення), основних транспортних
магістралей і портів експортування
Виконайте завдання:
1. Використовуючи
карти атласу та інтернет-джерела, позначте на контурній карті основні
нафтогазоносні басейни, «мідний пояс Африки» та райони видобування залізних та
алюмінієвих руд.
2. Позначте на карті
основні центри нафтопереробки.
3. За допомогою карт
атласу нанесіть найбільші шляхи сполучення (залізничні та автомобільні).
4. Значковим способом
покажіть найбільші морські порти материка.
Виконане завдання
надішліть на електронну пошту
Тема заняття:
«Україна в геополітичному вимірі.»
1.Опрацюйте §46(10а)
і §33(10б) підручника
3.У відеорежимі
здайте ПКС
4.Підготуйтеся до
річної контрольної роботи.
Термін виконання 18.05-19.05
Річна контрольна
робота
Термін виконання 19.05-22.05
Тема заняття:
«Україна в міжнародному просторі»
1. Опрацюйте параграф 33,34 10б підручника
46, 47 10а
2. Додатково опрацюйте
та інші джерела
інформації
6кл
Тема : Гідросфера
1.Світовий океан ,
його властивості
2. Опрацювати
параграфи підручника :41,42,43,44, 45, 46
записати конспект
уроку з основними поняттями : світовий океан, море, затока, протока , острів(
типи ), властивості вод Світового океану, хвилі, течія.
3. виконати в
контурній карті завдання практичної роботи №7 зі ст.. 166 підручника
1.Опрацювати §54,
дати відповіді на запитання ст. 216
2. Опрацювати §57,
дати відповіді на запитання ст. 226
1.Світовий океан ,
його властивості
2. Опрацювати
параграфи підручника :41,42,43,44, 45, 46
записати конспект
уроку з основними поняттями : світовий океан, море, затока, протока , острів(
типи ), властивості вод Світового океану, хвилі, течія.
3. виконати в
контурній карті завдання практичної роботи №7 зі ст.. 166 підручника
1.Опрацювати §54,
дати відповіді на запитання ст. 216
2. Опрацювати §57,
дати відповіді на запитання ст. 226
1.Повторити в
підручнику §35-42
Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника на ст.185
закінчити виконання практичної
роботи 9 в практичному зошиті
7б
1.Повторити в
підручнику §34-39
Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника на ст.214-215
закінчити виконання
практичної роботи 9 в практичному зошиті
Тема : Океани
7а
1.Вичити в підручнику §57-61
Виконати самостійну
роботу в практичному зошиті з під
ст.55-56
7б
1.Вичити в підручнику §6-10
Виконати самостійну
роботу в практичному зошиті з під
ст.55-56
Тема :Природокористування
7а
1.Вичити в підручнику §62-64
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
7б
1. 1.Вичити в підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
8кл
Самостійна робота для учнів 9а класу
Написати на подвійному листочку в клітинку. Запитання не переписувати, лише відповіді
1.
Який вид транспорту є лідером вантажних
перевезень у світі?
А)
автомобільний В)
морський
Б) повітряни Г)
залізничний
2.Лідером у хімічній
промисловості у світі ( зокрема науково містких виробництвах ) є
А)США
В)Китай
Б)Франція Г)Німеччина
3. Який аеропорт має
найбільший пасажиропотік у
світі?
А)
Хартсфілд (Атланта, СІЛА)
Б) Бориспіль (Київ, Україна)
В)
Хітроу (Лондон, Велика Британія)
Г) Ханеда (Токіо, Японія)
4.Преважним чинником розміщення підприємств
хлібопекарського і кондитерського виробництва є :
А)трудові ресурси
Б)сировинний
В)Споживчий
Г)науково-технічний
4.Установіть відповідність між
машинобудівними виробництвами та
країнами – лідерами
1) авіакосмічне
А)Німеччина ,
Франція
2)робототехніка
Б)Японія, США
3) суднобудування
В) Китай , Японія
4)автомобілебудування Г)Південна
Корея, Японія
5.Транспортний вузол
- це
6.Установіть
послідовність транспорту за пасажирообігом в Україні , починанаючи з найбільшого
залізничний
|
|
авіаційний
|
|
автомобільний
|
|
морський
|
7.
Поясніть транзитне значення транспортних магістралей в Україні.
8.
Який регіон України характеризується найбільшою густотою залізниць? Чому?
9.Вкажіть :
- найбільший за вантажообігом морський порт Європи
- найбільший за вантажообігом морський порт Європи
-найбільший за
пасажирообігом аеропорт світу
-найбільший
за пасажирообігом аеропорт України
10 а
Тема : Азія
1.Повторити в
підручнику §19-29(10А), §14-19(10Б),
2.Вивчити самостійно
§30-32(10А), §20-31(10Б),
3.Виконати самостійну
роботу в робочому зошиті з підручника ст.110-112,122-123
4.Виконати контурну карту
Ст.9(завдання 1б)
Ст.10(завдання 4,5)
Ст.11(завдання 1,5)
Ст.12(завдання 2,3)
4. Індивідульні
завдання (презентації) присилати на електронну пошту



Природні
ресурси Світового океану
10 клас
Робота річок
Руйнівна
транспортна творча
штучні водойми та водотоки




Субрегіони
Африки
Тема : Харчова
промисловість
1.Вивчити самостійно §34-35
2.Пройти тести на
платформі « На урок»
Тема : Транспорт
1.Вивчити
самостійно §36-38
Написати
самостійну роботу в робочому зошиті
Тема : Торгівля
1.Вивчити
самостійно §39-40
2.Пройти тести на
платформі « На урок»
ЗАВДАННЯ З 6 ПО 24 КВІТНЯ
6 клас
Життя в океанах.
1. Опрацювати параграфи підручника : 45, 46
2. Дати усно відповіді в кінці параграфу
Перегляньте відеофрагменти:
Доповніть у зошиті таблицю, користуючись
текстом підручника (таблиця додається).
Групи організмів
|
Область поширення
|
Приклади
|
Планктон
|
Населяють поверхню та товщу води і яких переносять
хвилі
|
Дрібні водорості, черв’яки, рачки, креветки, медузи.
|
Нектон
|
||
Бентос
|
3. Запишіть у зошит схему




Водні
(розчинені речовини,
опріснення води) Біологічні
7 клас
Тема
:Природокористування
7а
1.Вичити в підручнику §62-64
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
7б
1. 1.Вичити в підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
8 клас
Тема «Населення»
1. Прочитати
§54 підручника
2. В робочий
зошит виписати поняття і вивчити
Природний
рух, депопуляція
Міграція, еміграція, іміграція
3. Дати усно
відповіді в кінці параграфа
4. Творче
завдання ( для бажаючих ) відправити на Gmail
« Як міграції вплинули на розповсюдження covid-19»
Обсяг 1-1,5 сторінки
Можна додати карту розповсюдження віруса
Тема :
Австралія і Океанія
1.Повторити в підручнику §30-32(10А), §14-19(10Б),
2.Виконати тести на сайті «На урок »
Код доступу 10 а 860951
10б 813413
6 клас
Води
суходолу Термін з 6.04 по 11.04
РІЧКА
1.
Опрацювати
параграфи підручника 47,48
3. Намалюйте у зошиті схему.
4.Намалюйте у зошиті
схему річкової долини.
5. Запишіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло»,
«притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл».
6. . Запишіть живлення річки і типи живлення річок, фази
водного режиму.
7. Перегляньте
відео-урок згідно цієї теми:
Живлення, водний
режим, робота річок
8. Опрацюйте параграф
48 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
9. Виконайте схему у
зошиті і доповніть її.
10. Вивчити
визначення: «пороги», «водоспад», «каньйон», «дельта».
11. Тестування на
сайті .
Озера з 14.04 по 18.04
1. Опрацюйте параграф 49,50
2. Пригадайте основні відомості про річки.
3. Перегляньте відео-урок:
4. Запишіть у зошит визначення поняття «озеро».
5. Складіть схему:
Типи озер за походженням озерних улоговин
Типи
озерних улоговин
|
Утворення
|
Приклади
озер
|
Тектонічні
|
Утворилися
в результаті рухів земної кори
|
Вікторія,
Байкал, Мертве море
|
Вулканічні
|
||
Льодовикові
|
||
Заплавні
|
||
Карстові
|
||
Загатні
|
||
Реліктові
|
6.Закінчити виконання практичної роботи
«Гідросфера»
Виконати практичне
завдання з підручника на контурну карту
1)
ст.
166 (1,2)
2)
ст.191(3)
3)
ст.195(4)
Болота.
Штучні водойми і водотоки. з 14.04 по 18.04
1.Опрацюйте параграф 50,51
2.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW-VIniqLFu8Ib33kmGXc5oQckyJ1aNcmogL7cFX_ARPlWCAK5e1vJEo
3.
Пригадайте, як на карті позначаються болота? Канали?
Водосховища?
Знайдіть на фізичній
карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота.
4.
5. Запишіть у зошит визначення «болото»,«канал»,
«ставок», «водосховище».
5. Запишіть у зошит
схему:
штучні водойми та водотоки
6.
Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні канали
світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі
Північнокримський канал.
7. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням,
але це цікаво)
Загублений світ
найбільше болото
болото Пантанал
Васюганські
болота
Льдовики.
Підземні води. з 21.04 по 24.04
1.Опрацюйте параграф 52,53
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням. Спробуйте
навести приклади різних видів льодовиків та яку роботу вони виконують
4. Дайте визначення поняття «льодовик» ( запишіть у
зошит)
5. Сформулюйте поняття «Багаторічна мерзлота».
Знайдіть райони її поширення.
6.
Ось такі будинки на палях зводять у районах багаторічної
мерзлоти. Як ви думаєте, чому саме така конструкція?
7.
Перегляньте фотоматеріали за посиланням
8.Замалюйте схему
підземних вод в зошит( самостійно)
6
клас
Термін з 30.03
по 2.04
Життя в океанах.
1. Опрацювати
параграфи підручника : 45, 46
2. Дати усно
відповіді в кінці параграфу
3.Перегляньте
відеофрагменти:
Доповніть у
зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається), запишіть у зошит схему «Природні ресурси
Світового океану»
Природні ресурси Світового океану
Води суходолу
Термін з 3.04 по 11.04
РІЧКА
1. Опрацювати
параграфи підручника 47,48
4.Намалюйте у зошиті схему річкової долини.
5. Запишіть
визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система»,
«річковий басейн», «вододіл».
6. . Запишіть живлення річки і типи живлення річок,
фази водного режиму.
7. Перегляньте відео-урок згідно цієї теми:
Живлення, водний режим, робота річок
8. Опрацюйте параграф 48 підручника (автори В. М.
Бойко, С. В. Міхелі)
10. Вивчити визначення: «пороги», «водоспад»,
«каньйон», «дельта».
11. Тестування на сайті .
Термін з 14.04 по 18.04
Озера.
1. Опрацюйте параграф 49,50
2. Пригадайте основні відомості про річки.
3. Перегляньте відео-урок:
4. Запишіть у зошит визначення поняття «озеро».
5..Закінчити
виконання практичної роботи «Гідросфера»
Виконати практичне завдання з підручника на контурну карту
1) ст. 166
(1,2)
2) ст.191(3)
3) ст.195(4)
Термін з 14.04 по 18.04
Болота. Штучні водойми і водотоки.
1.Опрацюйте параграф 50,51
3. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Канали? Водосховища?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті
України території, де є болота.
4. 5. Запишіть у зошит визначення «болото»,«канал»,
«ставок», «водосховище».
5. Запишіть у зошит схему.
6. Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні
канали світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі
Північнокримський канал.
7. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням,
але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQЗагублений
світ
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9kifHFQsDX2X_P8Q4JICZKmJrVu2RUVFBSIg_zPA-Hz3qfXvvfa0RJY
найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcnKz7HA&start_radio=1&t=21болото
Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc Васюганські болота
Термін з 21.04 по 24.04
Льдовики. Підземні води.
1.Опрацюйте параграф 52,53
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням. Спробуйте
навести приклади різних видів льодовиків та яку роботу вони виконують
4. Дайте визначення поняття «льодовик» ( запишіть у
зошит)
5. Сформулюйте поняття «Багаторічна мерзлота».
Знайдіть райони її поширення.
6. Перегляньте фотоматеріали за посиланням
8.Замалюйте схему підземних вод в зошит( самостійно)
7й
клас
Термін з 3.04 по 14.04
Географічне положення та історія відкриття материка
Євразія
1.Опрацюйте параграф 43(7а ) і 40, 41(7б)
2.Перегляньте відео тема "Євразія"
(завдання не виконуємо, тільки працюємо з картою)
3. Спочатку гарно попрацюй з картою і планом
характеристикою материка
4. Пограємо
Загальні відомості про материк Євразія
Завдання:
Прочитайте текст, виберіть із запропонованих потрібні
слова і вставте їх в текст.
Знайдіть географічну номенклатуру Євразії (моря,
затоки, протоки)
знайди на карті півострови Євразії
5.Запиши в робочий зошит тему уроку і геохронологічну
таблицю відкиття материка
Термін з 14.04 по 21.04
Тектонічна будова , рельєф, корисні копалини материка
Євразія.
1.Пограємо
2.Опрацюйте
параграф 44(7а ) і 40, 42(7б)
3. Переглятьте відео за посиланням
4. Заповніть таблицю за зразком
Корисні копалини Євразії
5. Дайте письмово відповіді на питання (3-4 речення)
Термін з 21.04 по24.04
Тема «Кліматичні пояси і типи клімату Євразії»
Уявіть ситуацію, що вам видалась нагода подорожувати
до частини Євразії, яка описана у відео за посиланням.
Випишіть у зошит дані, на які ви найперше звернете
увагу.
1. Перегляньте відеоуроки з теми «Клімат Євразії».
2. Опрацюйте параграф
45 (7А) і 43 ,44 (7Б)
3. Розгляньте карту «Кліматичні пояси світу». Визначте
у яких поясах розташована Євразія?
4.Пограйте
називаєте форму рельєфу і в якому кліматі вона
розташована
Наприклад : півострів Індокитай – субекваторіальний
пояс
Охарактеризуйте за кліматичною картою клімат вибраного
вами об´єкта
8
клас
Період з 4.04 по 10.04
Тема «Населення»
1. Прочитати
§54,56,57 підручника
2. В робочий
зошит виписати поняття і вивчити
Природний рух,
депопуляція
Механічний рух ,міграція( еміграція, іміграція)
3.Ознайомтеся з навчальними відео за посиланням
3. Дати усно
відповіді в кінці параграфів
4.Записати таблицю в зошит (додається)
5. Виконати
тест
відповіді запишіть в зошит
6. Написати невеликий твір-роздум «Якби я був
міністром , яку б демографічну політику
я запровадив»
7. Виконати тести на платформі , код доступу
8. Творче
завдання ( для бажаючих ) відправити на Gmail
« Як міграції вплинули на розповсюдження covid-19»
Обсяг 1-1,5 сторінки
Можна додати карту розповсюдження віруса
Період з 14.04 по 17.04
Тема «Населення»
Статево-віковий склад населення
1. Прочитати
§55 підручника
2. Перегляньте
навчальне відео
(починаючи з 3 хв. 48 с.)
3.Пройти тести на сайті «на урок»
код доступу
Період з 17.04 по 21.04
Тема «Населення»
Діаспора
1. Прочитати §58 підручника
2. Перегляньте
навчальне відео
3.На подвійному листочку в клітинку виконати практичну
роботу№ 11 ст. 251-252 підручника
4. Виконати усно практичну роботу №12 ст.252-253
підручника
Період з 21.04 по 24.04
Тема «Населення»
Етнічний і національний склад населення
1. Прочитати
§63,64,65 підручника
2. Перегляньте
навчальні відео:
3.Випишіть в робочий зошит поняття
- етнос
- нація
- народ
3. Дайте усновідповіді на питання в кінці параграфів
4. 3.Пройти тести на сайті «На урок»
9
клас
Термін виконання з 7.04 по 13.04
Тема заняття: «Туризм у світі та Україні»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 41, 42 підручника
2. Перегляньте відео:
Внутрішній
туризм в Україні
4. Дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові
рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України і світу
5. Створити проект в формат А4
« Я там був , я це бачив»
Термін виконання з 13.04.04 по 21.04
Тема заняття: «Глобальні проблеми людства»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 47, 48 підручника
2. Перегляньте матеріали за посиланням :
3.створіть схему
і запишіть в зошит
«Глобальні проблеми людства»
4.Запропонуйтешляхи вирішення проблем
Термін виконання з 21.04.04 по 24.04
Тема заняття:
повторення теми «Глобальні проблеми людства» та «Туризм»
Виконайте завдання:
1.Повторіть параграфи в підручнику 41,42,47,48
2. Виконайте тести на сайті «На урок »
КОД ДОСТУПУ:
3.ст .258 підручника
Дослідження «Прояв глобальних проблем у своєму
регіоні»
Написати в зошит
4. Виконайте завдання на контурній карті
«Екологічні проблеми світу» ст.20
«Туризм» ст.17
10 клас
Термін виконання 7.04-15.04
«Особливості
географічного та економічного положення
Америки, склад регіону, населення»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §33,34,35
(10а)підручника
§22,23,24(10б)
2.Перегляньте відео
за посиланням
2. Виконайте у зошиті
схему. Запишіть по 5 прикладів країн на кожен субрегіон.
3. За картами атласу
та текстом параграфа дослідіть розміщення провідних секторів обробної
промисловості Америки. Результати занесіть до таблиці.
4. . Ознайомтеся за
допомогою підручника та інтернет-ресурсів із міжнародними організаціями
Америки. Запишіть в зошит за прикладом
4.Удосколалюйте
знання карти
Це цікаво:
Практична робота №6
Тема: Складання
картосхеми типології країн Америки за рівнем економічного розвитку
Завдання: за
допомогою тексту параграфів підручника ,інтернет джерел , користуючись картою
атласу «Типи держав за рівнем економічного розвитку», заповніть у зошиті
таблицю ( по 5 прикладів)
Практичну роботу
посилаємо на Viber або Gmail до 15.04
Термін виконання
15.04-21.04
Тема заняття: «Сполучені Штати Америки»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §37, 38(10а) і §25(10б)
підручника
2.Перегляньте відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте , презентацію однокласника .
Проаналізуйте помилки (якщо є)
4.Заповніть таблицю
Вторинний сектор економіки США
5. Дайте усно відповіді на запитання в кінці §37,
38(10а) і §25(10б) підручника
6.Пройдіть тести на платформі «На урок»
Термін виконання
21.04-24.04
Тема заняття: «Канада»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §39(10а) і
§26(10б) підручника
2.Перегляньте
відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте презентацію однокласника .
Проаналізуйте помилки (якщо є)
4. Дайте відповіді на питання (4-5 розгорнутих речень)
Дистанційне навчання на карантині з 27 квітня по 29 травня
6 клас
Термін 24.04-28.04
Виконати самостійну роботу з підручника ст 211
Результати надіслати на електронну адресу
Термін з 28.04 по 4.05
Тема: Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта
ґрунтів. Вплив господарської діяльності на ґрунтовий покрив, рослинність і
тваринний світ суходолу та океану.
1. Опрацюйте
параграф 55 підручника та перегляньте відео за посиланням
3. Дайте визначення поняття «ґрунт».
4. Назвіть основні компоненти ґрунту .
6. Робота з картою( знайдіть в атласі)
8. Який вплив має людина на природу?
9.Виконайте завдання за посиланням
10. Повторити теми : Біосфера. Грунти .
Виконати тести на сайті «На урок»
Термін з 5.05
по 11.05
Тема: Природні комлекси Землі.
1.Опрацюйте параграф 56,57,58 підручника
2.Перегляньте відео за посиланням
3.На контурну карту «Природні зони світу » нанесіть 3
природні зони на ваш вибір.
Не забудьте !!!! Обов´язково колір заносимо в легенду
( умовні позначення) карти і підписуємо природну зону
Так як це ви бачите і атласі.
Фото контурних карт надсилаємо на електронну пошту.
·
Повторити теми «Біосфера . Грунти.
Природні зони.»
·
Виконати самостійну роботу зі ст.231
·
Відповіді надіслати на електронну пошту
Термін з 11.05 по 14.05
Населення
1.Опрацюйте параграф
59,60
2.Перегляньте фотоматеріали за посиланням
3.Перевірте свої знання ( надсилати не потрібно)
Термін з 14.05 по 20.05
Країни світу
1.Опрацюйте параграф 61 підручника
2.Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0
3.Виконайте на контурній карті «Політична карта»
практичну роботу зі ст.247
Усі кордони позначають червоною лінією, а столиці
крапкою ( не забуваємо заносити умовні позначення заносити в легенду карти)
4.Фото виконаних завдань надсилаємо на електронну пошту
Термін з 20.05 по 22.05
Виконати тест на
сайті «На урок»
Термін з 22.05 по 26.05
1.Опрацюйте параграф
62 підручника
2.Перегляньте відео
за посиланням
3. За бажанням
створити екологічний проект і надіслати на електронну пошту
7 клас
Термін з 24.04 по 28.04
Виконати тест на
сайті «На урок»
Тема « Клімат
Євразії»
Термін з 30.04 по
7.05
Тема: Природні зони
Євразії
1. . Опрацюйте
параграф 47,4849 підручника.
2. Перегляньте
відео-урок:
3.Усно
охарактеризуйте природні зони за планом
4. Для закріплення
вивченого пограйте
5.Пройти тест на
сайті
Термін з 7.05 по 14.05
Тема: Населення та
держави Євразії
1. . Опрацюйте
параграф 50, 51,52, 53,54,55,56,(7а)підручника і 50(7б)
2. Перегляньте
відео-урок:
3. Перевір свої знання
країн та їх столиць !
Термін з 14.05 по
18.05
В практичному
зошиті виконати практичну роботу №10
Завдання
1, 2(4), 3,додаткове
за бажанням .
Фото присилати на електронну
пошту
Підготуватись до
контрольної роботи за темою «Євразія»
Повторити параграфи
підручника і відеоматеріали
Термін з 19.05 по
21.05
Пройти тестування на
сайті «На урок »
Термін з 21.05 по
26.05
Тема:Глобальні
проблеми людства
Природокористування
7а
1.Повторити в підручнику §62-64
7б
1. Повторити в
підручнику §51-52
Виконати екологічний
проект на тему : «Екологічні проблеми світу»
проекти надіслати на
електронну пошту
8 клас
Період з 28.04 по
30.04
Тема «Населення»
Релігійний склад населення
1. Прочитати §66 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
3. Перевірте свої
знання у грі
Період з 30.04 по
7.05
Тема «Населення»
Трудові ресурси
.Зайнятість населення.
1. Прочитати §67,68 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
4.Виконайте контурну
карту
«Населення України»
завдання 1і 3
«Населення світу »
завдання 1,4,,5
Надішліть фото на
електронну пошту
Період з 7.05 по
14.05
Тема «Розселення
населення»
1. Прочитати §59, 60,61,62 підручника
2. Перегляньте навчальні відео:
3. Випишіть в зошит
поняття:
• Густота населення
• Урбанізація
• Агломерація
• Мегаполіс
4. . Користуючись картою атласу,
Інтернет-ресурсами, назвіть міста-мультимільйонники кожного з регіонів світу.
Які з цих міст є столицями держав? Визначте, у яких регіонах і країнах світу
найбільше міст-мультимільйонників. Чим це можна пояснити? Відповідь оформіть
усно
5.Знайдіть ії на
карті найбільші мегалополіси світу
6. Назвіть найбільш і
найменш урбанізовані області України.
7. Дайте визначення
поняттям «субурбанізація», «хибна урбанізація».
8. Пройти тестування
на сайті «На урок »
9.Підготуйтесь до
контрольної роботи за темою «Населення»
Термін з 14.05 по
17.05
Виконати тест на
сайті «На урок»
Тема « Населення»
Термін з 18.05 по
25.05
Виконати проект «Мій
рідний край»
За планом
1.Географічне
положення
2.Історія формування
( коли і ким заснований)
3.Природні умови
4.Об´єкти ПЗФ
5.Населення
(кількість , етнічний та мовний склад)
6.Мій рідний край-
туристичний регіон
Усі проекти надсилати
на електронну пошту
9 клас
Термін виконання з
29.04.04 по 4.05
Тема заняття:
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте
параграфи 43, 44 підручника
2. Перегляньте
матеріали за посиланням :
3. Ознайомтеся із рейтингом університетів світу за
посиланням
4. Вивчіть поняття «технопарк», «технополіс».
Ознайомтеся із найбільшими технопарками світу.
5. Дайте усно
відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника та
інтернет-джерелами.
Термін виконання з
5.05 по 11.05
Тема заняття:
«Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Аутсорсинг»
Виконайте завдання:
1.
Опрацюйте
параграфи 45, 46 підручника
2.
Відеопосилання
3. Доповніть схему.
4. Дайте короткі
письмові відповіді (2-3 речення) на питання, користуючись текстом підручника.
5. Підготуйтесь до
контрольної роботи із теми «Третинний сектор економіки».
Термін виконання з
12.05 по 14.05
Контрольна робота з
теми «Третинний сектор економіки»
Підготуватися до
семестрової контрольної роботи
«Первинний ,
вторинний , третинний сектори економіки
.
Глобальні проблеми
людства»
19.05
Семестрова контрольна
робота
20-25.05 повторення
вивченого матеріалу
10 клас
Термін виконання 27.04-30.04
Тема заняття:
«Бразилія»
Виконайте завдання:
1.Опрацюйте §27(10а)
і §40(10б) підручника
2.Перегляньте
відео-урок з поданої теми:
3.Перегляньте ,
презентацію однокласника . Проаналізуйте помилки (якщо є)
5.Повторіть тему:
«США.Канада.Бразилія»
6. Пройдіть тести на
сайті «На урок», код доступу
Термін виконання 5.05-12.05
Тема заняття: «Країни
Африки»
1. Опрацюйте параграф 28, 29,30,31,32 10б
підручника
41,42,43,44,45 10а
2. Додатково опрацюйте
3. Виконайте у зошиті
схему.





Північна Африка Центральна Африка Західна Африка Східна
Африка Південна Африка
4.Закріпіть свої
знання
5. Виконайте тести на
сайті
Термін виконання 12.05-15.05
Позначення на
контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та
алюмінієвих руд, центрів їхньої переробки (збагачення), основних транспортних
магістралей і портів експортування
Виконайте завдання:
1. Використовуючи
карти атласу та інтернет-джерела, позначте на контурній карті основні
нафтогазоносні басейни, «мідний пояс Африки» та райони видобування залізних та
алюмінієвих руд.
2. Позначте на карті
основні центри нафтопереробки.
3. За допомогою карт
атласу нанесіть найбільші шляхи сполучення (залізничні та автомобільні).
4. Значковим способом
покажіть найбільші морські порти материка.
Виконане завдання
надішліть на електронну пошту
Тема заняття:
«Україна в геополітичному вимірі.»
1.Опрацюйте §46(10а)
і §33(10б) підручника
3.У відеорежимі
здайте ПКС
4.Підготуйтеся до
річної контрольної роботи.
Термін виконання 18.05-19.05
Річна контрольна
робота
Термін виконання 19.05-22.05
Тема заняття:
«Україна в міжнародному просторі»
1. Опрацюйте параграф 33,34 10б підручника
46, 47 10а
2. Додатково опрацюйте
та інші джерела
інформації
Комментариев нет:
Отправить комментарий