⤥
⤦
5 клас:
Відпрацьовуємо на карантині теми: Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів.
І так, згадаємо, що таке десятковий дріб? Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів. ( відео за посиланням) . Виконати вправу на закріплення матеріалу https://learningapps.org/1335962 .А як же порівняти десяткові дроби? Правила порівняння десяткових дробів
БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!
А ще, перегляньте відео та зробіть самоперевірку:
Пояснення матеріалу + Закріплення матеріалу . Застосовуємо свої знання на практиці: Задачі та тести з математики для 5 класу
6клас: Множення та ділення раціональних чисел.
Під час карантину треба розглянути такі теми: Множення раціональних чисел. Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт буквеного виразу. Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх зведення. Ділення раціональних чисел.
З теоретичним матеріалом та практичним змістом можна ознайомитись, передивившись відео:Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. АристотельПрактично застосувати та первірити свої знання можна тут 👈
👉Розгадайте кросворд рац. числа
Превірте свої знання всі дії з раціональними числами 👈
👉Склади пазли властивості раціональних чисел
виконайте тест та зробіть самоцінку:
Тест 👈 розставте відповідності 👌ПЕРЕГЛЯНЬТЕ МУЛЬТФІЛЬМ:
Більшість людей вважає, що математика – це складна наука. Але це зовсім не так. В математиці все дуже просто і надзвичайно цікаво. А для того, щоб ви самі змогли в цьому переконатися, відвідайте цей сайт https://arhiv-zadach.com
7а, 7б клас Алгебра
Відпрацювати на карантині теми:
1.Графік функції.
2.Графічний спосіб задання функції.
3.Лінійна функція, її графік та властивості.
лінійна функція у=kх+b та її графік
https://www.youtube.com /watch?v=6dihno5v-5Y
7а, 7б клас Геометрія
Відпрацювати на карантині теми:
2.Дотична до кола, її властивості.
naurok.com.ua>Бібліотека> геометрія>7кл.
Презентація «Коло і круг»7кл – На Урок
https://naurok.com.ua//prezentaciya-dotichna-do-kola-25031.html
10 клас
Алгебра
Найпростіші тригонометричні рівняння
Рівняння називається тригонометричним, якщо невідома величина знаходиться під знаком тригонометричних функцій. Найпростішими тригонометричними рівняннями називаються рівняння
,
,
,
. Розв’язати найпростіше тригонометричне рівняння – означає знайти множину всіх кутів, що мають дане значення
тригонометричної функції. Якщо тригонометричне рівняння не є найпростішим, то за допомогою тотожних перетворень його треба звести до одного або кількох найпростіших, розв’язання яких визначається стандартними формулами.
![](https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/7mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch2/9_src/9_image001.png)
![](https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/7mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch2/9_src/9_image003.png)
![](https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/7mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch2/9_src/9_image005.png)
![](https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/7mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch2/9_src/9_image007.png)
![](https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmib/7mihalevich_elementarna_matematika_algebra_ch2/9_src/9_image009.png)
Більш детальніше ви знайдете тут пояснення
А це, на більш доступній для вас мові у=соsx
А щоб закріпити навички розв`язування рівнянь рекомендую:
та
перевірити свої знання можна тут https://learningapps.org/6243785
та можна грати з друзями https://learningapps.org/6370245
Геометрія
Прямокутна система координат у просторі
Особливості розташування точок у просторі.
Якщо точка належить осі координат або координатній площині, то деякі її координати дорівнюють нулю. Обернене твердження також вірне: якщо деякі координати точки дорівнюють нулю, то вона належить осі координат або координатній площині.
Наступна таблиця подає залежить між рівністю нулю деяких координат точки і особливістю її розташування.
Які з координат точки А(х; у; z) дорівнюють нулю
|
Координати точки
|
Особливості розташування точки
|
у і z
|
А(х; 0; 0)
|
Належить осі х
|
х і z
|
А(0; у; 0)
|
Належить осі у
|
x і у
|
А(0; 0; z)
|
Належить осі z
|
z
|
А(х; у; 0)
|
Належить площині ху
|
y
|
А(х; 0; z)
|
Належить площині хz
|
x
|
А(0; у; z)
|
Належить площині уz
|
Приклад: Які з точок А(2; 0; 3), В(-1; 0; 0), С(0; 2; -7), D(0; 0; 7), М(4; -1; 3), К(0; 1; 2),L(0; 4; 0) належать координатним осям? Вкажіть яким саме.
Розв’язання. Точка В(-1; 0; 0) належить осі х; точка D(0; 0; 7) - осі z, точка L(0; 4; 0) - осі у.
З презентацією нового матеріалу ознайомтесь https://vseosvita.ua/library/pramokutna-sistema-koordinat-u-prostori-418.html
запрошую відвідати віртуальний кабінет математики https://proba20192502.blogspot.com
👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪
І так, розпочинаємо тему: ВИРАЗИ ТА РІВНЯННЯ.
В підручнику Розділ 5. Вирази і рівняння стр. 235 - 279
Необхідно повторити:
Буквені вирази також називають виразами зі змінними, а букви – змінними. Якщо в буквений вираз замість букв підставити числа, то одержимо числовий вираз, значення якого називається числовим значенням буквеного виразу при даних значеннях букв.
Доданки, що мають однакову буквену частину, називають подібними доданками.
Додавання подібних доданків називають зведенням подібних доданків.
– Щоб звести подібні доданки, достатньо додати їх коефіцієнти і знайдений результат помножити на спільну буквену частину.
Приклад . Звести подібні доданки: 1) 4а + а – 6а; 2) 7b – 3b – 4b.
Розв’язання. 1)У цьому прикладі всі доданки подібні, оскільки в них спільна частина а. Додаючи коефіцієнти, маємо: 4 + 1 – 6 = -1. Отже, 4а + а – 6а = -1 ∙ а = – а; 2) 7b – 3b – 4b = 0 ∙ b = 0.
Вираз може містити доданки з різними буквеними частинами. Тоді доданки можна об’єднати у групи з однаковою буквеною частиною. Доданки з різних груп доцільно підкреслювати по-різному.
Приклад . Спростити вираз 4а + 5b – 7а + 4 + 3b.
Розв’язання
4а + 5b – 7а + 4 + 3b= (4а-7а)+(5b+3b)+4= -3а+8b+4
На закріплення матеріалу, виконати з підручника ст 237-ст 240, № 1382, №1384, №1388, № 1393, №1400.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
На закріплення
матеріалу про спрощення виразів треба пройти тести
завдання активне
Задане для 6-Б
1) Код доступу 801333
2) Код доступу 292113
Зробивши тести, опрацювати §31, ст 241-244 в підручнику.
Пояснення матеріалу можна подивитись https://www.youtube.com/watch?v=DhPO1Fzbg9w або https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg та https://www.youtube.com/watch?v=1kggRq74ET8
Для тих, хто хоче мати вищий рівень навчання
виконати № 1415, 1421 .
пройти тестування
Код: vqq715 https://vseosvita.ua/test/start/
Далі розглянемо тему: "Перпендикулярні і паралельні прямі"
подивіться https://www.youtube.com/watch?v=B42y06zKf0o та https://www.youtube.com/watch?v=0trVTvlmkvc та як побудувати прямі https://www.youtube.com/watch?v=YyzkDxtsuSI
Виконати завдання:
Код доступу 233790,
відкривши посилання
join.naurok.ua
І так, йдемо
далі…Необхідно опрацювати § 32 з підручника, не пропускати ранкові
телеефіри, де йдуть пояснення розв’язування задач за допомогою рівнянь.
Також можна
переглянути пояснення цієї теми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=94SkGQpzgLE та https://www.youtube.com/watch?v=WG4ZERER9-Q
Треба повторити,
як розв’язувати рівняння https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc або § 31. З підручника зробити № 1424, -треба розкрити дужки,
зверніть увагу на дроби, №1443- з поясненням та відповіддю.
♥Сподіваюсь, вам сподобається!♥
Розв'язування
рівнянь та задач за допомогою рівнянь продовжує нашу тему https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5kпройти тестування
Код: vqq715 https://vseosvita.ua/test/start/
Далі розглянемо тему: "Перпендикулярні і паралельні прямі"
подивіться https://www.youtube.com/watch?v=B42y06zKf0o та https://www.youtube.com/watch?v=0trVTvlmkvc та як побудувати прямі https://www.youtube.com/watch?v=YyzkDxtsuSI
Виконати завдання:
Код доступу 233790,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Перегляньте розв'язування вправ на закріплення матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=1WblnFxGVS4 та https://www.youtube.com/watch?v=wnJ6W7xJG6g
А щоб не нудьгували та краще зрозуміли, передивіться мультфільми:
В продовження вивчення теми, розглянемо: "Координатна площина"
https://www.youtube.com/watch?v=KXNM_BtyGIs та https://www.youtube.com/watch?v=IrhPudJBJtE
Розв'язування вправ https://www.youtube.com/watch?v=ExRwjnBr5vg
Пройдіть тест https://onlinetestpad.com/ua/test/13842-koordinatna-ploshhina-urok-1
💓Поміркуй!
Пройдіть тест 👈
5-А клас
А щоб не нудьгували та краще зрозуміли, передивіться мультфільми:
В продовження вивчення теми, розглянемо: "Координатна площина"
https://www.youtube.com/watch?v=KXNM_BtyGIs та https://www.youtube.com/watch?v=IrhPudJBJtE
Розв'язування вправ https://www.youtube.com/watch?v=ExRwjnBr5vg
Пройдіть тест https://onlinetestpad.com/ua/test/13842-koordinatna-ploshhina-urok-1
💓Поміркуй!
І на кінець,
ГРАФІКИ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ МІЖ ВЕЛИЧИНАМИ
Приклади графіків залежності між величинами
5-А клас
Відпрацьовуємо на карантині з 06.04 по 24.04 теми: множення та ділення десяткових дробів, округлення десяткових дробів
З правилами множення десяткових дробів можна ознайомитися https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch?v=SaG9xkjr5zYv=58lez7byXHg та https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM
А також не забудьте, переглянути мультфільм 👆
Виконайте вправи
А щоб не робити помилок при діленні перегляньте це відео https://www.youtube.com/watch?v=Ev40q8xQwF8 та https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk , а також
Особливі випадки ділення десяткових дробів та https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4
Виконайте вправи
Ділення десяткових дробів 👈
Для закріплення множення та ділення десяткових дробів подумайте та розважтесь тут: https://learningapps.org/4877994
Перегляньте мультфільм: 👇
А для тих, в кого бувають проблеми з підключенням до мережі Інтернет, виконайте завдання з підручника.
А також, не забувайте переглядати відео уроки на каналах телебачення, таких як 34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl; Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class
5-Б Математика
Особливі випадки
множення десяткових дробів.
Знаходження
десяткового дробу від числа.
https://naurok.com.ua/test/
Застосування рівнянь
до розв’язування задач.
Перпендикулярні та
паралельні прямі.
https://naurok.com.ua/test/
7-А,
7-Б Алгебра
Система двох лінійних
рівнянь з двома змінними.
Розв’язування систем
лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом.
https://naurok.com.ua/test/
7-А, 7-Б Геометрія
Задачі на побудову:
Побудуйте кут рівний даному.
Задачі на побудову:
Поділ даного відрізка навпіл.
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
5-Б
Математика
Ділення десяткових
дробів.
Особливі випадки
ділення десяткових дробів.
https://naurok.com.ua/test/
6-А Математика
Координатна площина.
Застосування рівнянь
до розв’язування задач.(Повторення)
https://naurok.com.ua/test/
7-А, 7-Б Алгебра
Система двох лінійних
рівнянь з двома змінними.
Розв’язування систем
лінійних рівнянь з двома змінними
способом підстановки.
https://naurok.com.ua/test/
7-А, 7-Б Геометрія
Задачі на побудову:
Побудуйте бісектрису даного кута.
Задачі на побудову:
Проведіть пряму перпендикулярну до даної.
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
20.04.2020
– 24.04.2020
5-Б Математика
Знаходження числа за
його десятковим дробом.
Округлення чисел.
https://naurok.com.ua/test/
6-А Математика
Графіки залежностей
між величинами.
Застосування рівнянь
до розв’язування задач.(Повторення)
https://naurok.com.ua/test/
7-А, 7-Б Алгебра
Система двох лінійних
рівнянь з двома змінними.
Розв’язування систем
лінійних рівнянь з двома змінними
способом додавання.
https://naurok.com.ua/test/
7-А, 7-Б Геометрія
Задачі на побудову:
Побудуйте прямокутний трикутник за гіпотенузою та катетом.
Задачі на побудову: Побудуйте трикутник за стороною та висотами,
проведеними до двох інших сторін.
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
13.04.2020 – 17.04.2020
5-Б Математика
Знаходження десяткового дробу від числа. Д/З §29п.4
№№1046;1052;1053
Ділення десяткових дробів на натуральне число.
Д/З §30п.1 №№1064;1066
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
Д/З §30п.2 №№1073;
1079
Особливі випадки ділення десяткових дробів.
Д/З §30п.3 №№1082; 1085
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO5class
6-А Математика
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.
Задачі на рух
Розв’язування задач виду «було - стало»
Розв’язування задач на відсотки
Розв’язування задач геометричного змісту
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO6class
7-А, 7-Б Алгебра
Розв’язування завдань на лінійні рівняння з двома
змінними
Системи лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний
метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними
Д/З §27, №1013; №1015
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=322771
7-А, 7-Б Геометрія
Дотична до кола, її властивості
Д/З §20, №508; №515
Коло, описане навколо трикутника
naurok.com.ua/prezentaciya-opisane-kolo-trikutnika-165080.html
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=388528
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=766994
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=953042
5б
Математика
Знаходження числа
за його десятковим дробом. Д/З §30п.4 №№1088;1091;1098
Порівняння десяткових дробів.(Повторення)
Д/З §27п.2 №№940;943;948
Округлення десяткових дробів. Д/З
§31 №№1123; 1125;1127
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO5class
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
6а
Математика
Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі. Д/З §33, №1490;
№1492; 1496
Побудова за допомогою лінійки й косинця перпендикулярних
та паралельних прямих. Д/З §33, №1494; №1500; 1502
Координатна площина. Знаходження координат точок та
побудова точок
на координатній площині. Д/З §34, №1530; №1533
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO6class
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
7а, 7б Алгебра
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки
Д/З §28, №1037; №1041; 1050
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO7class
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
7а, 7б Геометрія
Взаємне розміщення двох кіл
youtube.com/watch?v=zA5QAKopBtM
Побудова трикутника за трьома сторонами
Д/З §23,стор.185
№625;626
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
27.04.2020 – 01.05.2020
5б
Математика
27/04 Арифметичні
дії з десятковими дробами Д/З §28; §29;
§30; №1096 (1-6)
28/04 Арифметичні
дії з десятковими дробами Д/З §28; §29;
§30; №1097; 1103
30/04 Арифметичні
дії з десятковими дробами Д/З §28; §29;
§30; №1098;1100
01/05 Що таке
відсоток? Д/З §32; №№1153; 1155; 1161
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO5class
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
6а
Математика
Побудова геометричних фігур на координатній площині Д/З
§34, №1540(1,2,3); №1549
Графіки. Приклади графіків залежностей між величинами Д/З §35
Розв’язування вправ на додавання та віднімання звичайних
дробів Д/З №1559
Розв’язування вправ на множення звичайних дробів Д/З §9 (повтор.)
Стор. 282 –тестові
завдання
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO6class
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
7а, 7б Алгебра
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом додавання
Розв’язування систем лінійних рівнянь різними способами
Д/З §28, 29 №1051;
1074
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO7class
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
7а, 7б Геометрія
Побудова кута, що дорівнює даному Д/З §22 стор.174-177 (Задачі 1-5) №574; 579
Побудова бісектриси даного кута Д/З §22 стор.178 (Задача 6) №577; 581
Youtube – каналі
МОН: bit.ly/USO7class
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди
тестів будуть повідомлені пізніше!
Дистанційне навчання на карантині з 6 по 24 квітня 10-А та 10-Б класів
Алгебра:
Похідна та її властивості
Похідною функції f(x) у точці х0 називається границя (якщо вона існує) відношення приросту функції у точці х0 до приросту аргументу Δх, якщо приріст аргументу прямує до нуля і позначається f'(x0).
Дія знаходження похідної функції називається диференціюванням.
Похідна функції має такий фізичний зміст: похідна функції в заданій точці – швидкість зміни функції в заданій точці.
Похідна функції має такий геометричний зміст: похідна функції в заданій точці є кутовим коефіцієнтом дотичної до графіка функції в цій точці, тобто дорівнює тангенсу кута нахилу дотичної до графіка функції в заданій точці.
Похідні простих функцій
![Таблица нахождения производных простых функций. Простейшие правила дифференцирования Таблица нахождения производных простых функций. Простейшие правила дифференцирования](https://opt-10202.ssl.1c-bitrix-cdn.ru/upload/medialibrary/150/Eqn4.gif?13866016918402)
Приклад:
5'= 0
Пояснення:
Похідна показує швидкість зміни значення функції при зміні аргументу. Оскільки число не змінюється ні за яких умов - швидкість його зміни завжди дорівнює нулю.
2. Похідна змінної дорівнює одиниці
x'= 1
Пояснення:
При кожному збільшенні аргументу (х) на одиницю значення функції (результату обчислень) збільшується на цю ж саму величину. Таким чином, швидкість зміни значення функції y = x точно дорівнює швидкості зміни значення аргументу.
3. Похідна змінної і множника дорівнює цьому множнику
сx´ = с
Приклад:
(3x)´ = 3
(2x)´ = 2
Пояснення:
В даному випадку, при кожній зміні аргументу функції (х) її значення (y) зростає в с раз. Таким чином, швидкість зміни значення функції по відношенню до швидкості зміни аргументу точно дорівнює величині с.
Звідки випливає, що
(cx + b)' = c тобто диференціал лінійної функції y = kx + b дорівнює кутовому коефіцієнту нахилу прямої (k).
(cx + b)' = c тобто диференціал лінійної функції y = kx + b дорівнює кутовому коефіцієнту нахилу прямої (k).
|x|' = x / |x| при умові, що х ≠ 0
Пояснення:
Оскільки похідна змінної (див. Формулу 2) дорівнює одиниці, то похідна модуля відрізняється лише тим, що значення швидкості зміни функції змінюється на протилежне при перетині точки початку координат (спробуйте намалювати графік функції y = | x | і переконайтеся в цьому самі. Саме таке значення і повертає вираз x / | x |. коли x <0 воно дорівнює (-1), а коли x> 0 - одиниці. тобто при негативних значеннях змінної х при кожному збільшенні зміні аргументу значення функції зменшується на точно таке ж значення, а при позитивних х - навпаки, зростає, але точно на таке ж значення. 5. Похідна змінної в ступені дорівнює добутку числа цього ступеня і змінної в ступені, зменшеної на одиницю
( xc )'= cxc-1, при умові, що xc та сxc-1,визначені, а с ≠ 0
Приклад:
(x2 )' = 2x (x3)' = 3x2
Для запам'ятовування формули:
Знесіть ступінь змінної "вниз" як множник, а потім зменшіть саму ступінь на одиницю. Наприклад, для x2 - двійка виявилася попереду ікси, а потім зменшена ступінь (2-1 = 1) просто дала нам 2х. Те ж саме відбулося для x3 - трійку "спускаємо вниз", зменшуємо її на одиницю і замість куба маємо квадрат, тобто 3x2. Трохи "не науково", але дуже просто запам'ятати.
6. Похідна дробу 1/х
(1/х)' = - 1 / x2
Приклад:
Оскільки дріб можна представити як зведення в негативну ступінь (1/x)' = (x-1 )' , тоді можна застосувати формулу з правила 5 таблиці похідних
(x-1 )' = -1x-2 = - 1 / х2
7. Похідна дробу зі змінною довільного ступеня в знаменнику
( 1 / xc )' = - c / xc+1
Приклад:
( 1 / x2 )' = - 2 / x3 8. Похідна кореня (похідна змінної під квадратним коренем)
( √x )' = 1 / ( 2√x ) або 1/2 х-1/2
Приклад:
( √x )' = ( х1/2 )' значить можна застосувати формулу з правила 5
( х1/2 )' = 1/2 х-1/2 = 1 / (2√х)
9. Похідна змінної під коренем довільного ступеня
( n√x )' = 1 / ( n n√xn-1 )
Детальніше https://www.youtube.com/watch?v=JK1lfepJfxo
Потренуйтеся:
Геометрія:
Вектори в просторі. Координати вектора
Поняття вектора є
важливим у математиці та фізиці. Існує чимало важливих величин, котрі є
векторами. Наприклад, сила, швидкість, прискорення, кутовий момент,
напруженість електричного і магнітного полів. Ці величини можна протиставити
іншим величинам, таким як маса, об’єм, тиск, температура та густина, які можна
описати звичайним числом, їх називають скалярами. Тому знання про вектори є
важливими при вивченні природничо-математичних наук.
Детальніше https://www.youtube.com/watch?v=S7exbrDI6aE
В робочих зошитах пройдіть тести https://vseosvita.ua/library/test-z-geometrii-dla-10-klasu-na-temu-vektori-v-prostori-131834.html
Відпрацювання на карантині з 27 квітня по 29 травня тем:
5-А клас
👉https://www.youtube.com/watch?v=DtgA0RwuiJQ Переглянувши відео, перевір свої знання Відсоток. 👌
2.Знаходження відсотків від числа.👉Як швидко рахувати відсотки?
3.Знаходження числа за його відсотками
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhGKIW_JfIq44IHaQq6UK1Uq3U1EHFpcZdsgddELS0pEbDKOLzDjNIUvFtPMWedrlG85RfOdxRPLEBYm2-_vgT5dHxkbK5KltADapO9xISMI3zYbiAqTX8ONoFLjwqg1G7aFrLPuy_88E/s200/images.jpg)
5.Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс 5 класу
Не забувайте переглядати уроки математики по ТВ та їх запис в Ютуб
А для тих, в кого бувають проблеми з підключенням до мережі Інтернет, виконайте завдання з підручника:
§ 32-34 уважно читати та вивчити правила, практично виконати в робочих зошитах №1156,1166, 1178, 1185,1198, 1214, 1232,1235, 1244, 1253.
Коди до тестів будут повідомлені пізніше.
5-Б клас
6-А клас
6-Б клас
Переходимо до повторення:
Подільність чисел. Ознаки подільності на 2, 5 і10
Ознаки подільності на 3 і 9
Розкладання чисел на множники.
Згадаємо, що таке прості числа, що називають дільниками та кратними і як треба застосовувати ознаки подільності чисел на розклад складених чисел на множники:https://www.youtube.com/watch?v=LBc2Wn185NY
Найменше спільне кратне
Передивишись відеуроки, треба закріпити повторене практично, а для цього виконати вправи:
Знайти пару Дільники та кратні натуральних чисел
Заповнити пропуски НСД
Розподіліть числа за групами Прості і складені числа
Основна властивість дробу.
Скорочення звичайних дробів.
Порівняння дробів
Додавання і віднімання дробів https://www.youtube.com/watch?v=5lW5KpN-Dq4&t=60s
https://www.youtube.com/watch?v=MIjhtOETJD0&t=30s та https://www.youtube.com/watch?v=tNjtD1qUb-I і подивіться мульфільм про порівняння звичайних дробів:
Множення і ділення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа.
Знаходження числа за його дробом
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби.
https://www.youtube.com/watch?v=CS1z9YT9Teg та https://www.youtube.com/watch?v=V5CiZU22CDk і переглянути мульти https://www.youtube.com/watch?v=1ypDyyERPqM та https://www.youtube.com/watch?v=RTgJavn68yY
Виконайте:
Заповнити пропуски, пригадати правила множення, ділення звичайних дробів, знаходження дробу від числа та числа за його дробом https://learningapps.org/6529304
Відношення і пропорції. Пряма та обернена пропорційні залежності
https://www.youtube.com/watch?v=_02fGiCbbxU&t=19s , https://www.youtube.com/watch?v=cGYwbX-7h4s , https://www.youtube.com/watch?v=zo-z8S-y6vs
Згадай властивості пропорцій, розв'язавши цікаві завдання:
Раціональні числа та дії над ними
7-А клас
7-Б клас
10-А, 10-Б клас
Комментариев нет:
Отправить комментарий