Цей блог створено для плідної роботи батьків, дітей та вчителів КЗО СЗШ №51 на карантині

Математика

5 клас:

Відпрацьовуємо на карантині теми: Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів. 

 І так, згадаємо, що таке десятковий дріб?    Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів.  ( відео за посиланням) . Виконати вправу на закріплення матеріалу https://learningapps.org/1335962 .
А як же порівняти десяткові дроби? Правила порівняння десяткових дробів
БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!
А ще, перегляньте відео та зробіть самоперевірку: 
А тепер, перейдемо до додавання та віднімання десяткових дробів
Пояснення матеріалу + Закріплення матеріалу . Застосовуємо свої знання на практиці: Задачі та тести з математики для 5 класу

6клас: Множення та ділення раціональних чисел.  

Під час карантину треба розглянути такі теми: Множення раціональних чисел. Переставна і сполучна властивості множення  раціональних чисел. Коефіцієнт буквеного виразу. Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх зведення. Ділення раціональних чисел. 

З теоретичним матеріалом та практичним змістом можна ознайомитись, передивившись відео:
 

Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель 
Практично застосувати та первірити свої знання можна тут    👈
👉Розгадайте кросворд рац. числа 
Превірте свої знання всі дії з раціональними числами 👈

 виконайте тест та зробіть самоцінку:

 Тест 👈   розставте відповідності  👌

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ МУЛЬТФІЛЬМ:

  Більшість людей вважає, що математика –  це складна наука. Але це зовсім не так. В математиці все дуже просто і надзвичайно цікаво. А для того, щоб ви самі змогли в цьому переконатися, відвідайте цей сайт https://arhiv-zadach.com





7а, 7б клас Алгебра

Відпрацювати на карантині теми:

1.Графік функції.
2.Графічний спосіб задання функції.
3.Лінійна функція, її графік та властивості.
лінійна функція у=kх+b та її графік
https://www.youtube.com /watch?v=6dihno5v-5Y




7а, 7б клас Геометрія


Відпрацювати на карантині теми:

1.Коло.Круг
2.Дотична до кола, її властивості.

naurok.com.ua>Бібліотека> геометрія>7кл.

Презентація «Коло і круг»7кл – На Урок


https://naurok.com.ua//prezentaciya-dotichna-do-kola-25031.html




10 клас

Алгебра

Найпростіші тригонометричні рівняння

Рівняння називається тригонометричним, якщо невідома величина знаходиться під знаком тригонометричних функцій. Найпростішими тригонометричними рівняннями називаються рівняння . Розв’язати найпростіше тригонометричне рівняння – означає знайти множину всіх кутів, що мають дане значення тригонометричної функції. Якщо тригонометричне рівняння не є найпростішим, то за допомогою тотожних перетворень його треба звести до одного або кількох найпростіших, розв’язання яких визначається стандартними формулами.






Більш детальніше ви знайдете тут пояснення

А це, на більш доступній для вас мові у=соsx 

А щоб закріпити навички розв`язування рівнянь рекомендую: 


та 

перевірити свої знання можна тут https://learningapps.org/6243785

та можна грати з друзями https://learningapps.org/6370245




Геометрія
Прямокутна система координат у просторі


Особливості розташування точок у просторі.

Якщо точка належить осі координат або координатній площині, то деякі її координати дорівнюють нулю. Обернене твердження також вірне: якщо деякі координати точки дорівнюють нулю, то вона належить осі координат або координатній площині.
Наступна таблиця подає залежить між рівністю нулю деяких координат точки і особливістю її розташування.

Які з координат точки А(х; у; z) дорівнюють нулю
Координати точки
Особливості розташування точки
у і z
А(х; 0; 0)
Належить осі х
х і z
А(0; у; 0)
Належить осі у
x і у
А(0; 0; z)
Належить осі z
z
А(х; у; 0)
Належить площині ху
y
А(х; 0; z)
Належить площині хz
x
А(0; у; z)
Належить площині уz

Приклад: Які з точок А(2; 0; 3), В(-1; 0; 0), С(0; 2; -7), D(0; 0; 7), М(4; -1; 3), К(0; 1; 2),L(0; 4; 0) належать координатним осям? Вкажіть яким саме.
Розв’язання. Точка В(-1; 0; 0) належить осі х; точка D(0; 0; 7) - осі z, точка L(0; 4; 0) осі у.



З презентацією нового матеріалу ознайомтесь https://vseosvita.ua/library/pramokutna-sistema-koordinat-u-prostori-418.html
запрошую відвідати віртуальний кабінет математики https://proba20192502.blogspot.com


👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪


Йдемо далі, для учнів 6-Б класу: 

І так, розпочинаємо тему: ВИРАЗИ ТА РІВНЯННЯ. 
В підручнику Розділ 5. Вирази і рівняння стр. 235 - 279

Необхідно повторити:
Буквені вирази також називають виразами зі змінними, а букви – змінними. Якщо в буквений вираз замість букв підставити числа, то одержимо числовий вираз, значення якого називається числовим значенням буквеного виразу при даних значеннях букв.
Доданки, що мають однакову буквену частину, називають подібними доданками.
Додавання подібних доданків називають зведенням подібних доданків.

– Щоб звести подібні доданки, достатньо додати їх коефіцієнти і знайдений результат помножити на спільну буквену частину.

Приклад . Звести подібні доданки: 1) 4а + а – 6а; 2) 7b – 3b – 4b.
Розв’язання. 1)У цьому прикладі всі доданки подібні, оскільки в них спільна частина а. Додаючи коефіцієнти, маємо: 4 + 1 – 6 = -1. Отже, 4а + а – 6а = -1 ∙ а = – а;   2) 7b – 3b – 4b = 0 ∙ b = 0.

Вираз може містити доданки з різними буквеними частинами. Тоді доданки можна об’єднати у групи з однаковою буквеною частиною. Доданки з різних груп доцільно підкреслювати по-різному.
Приклад . Спростити вираз  + 5b – 7а + 4 + 3b.
Розв’язання
4а + 5b – 7а + 4 + 3b= (4а-7а)+(5b+3b)+4= -3а+8b+4
На закріплення матеріалу, виконати з підручника ст 237-ст 240, № 1382, №1384, №1388, № 1393, №1400.
Повторити розкриття дужок можна продивившись відео https://www.youtube.com/watch?v=duVJtP5juMg

Вирази та їх спрощення https://www.youtube.com/watch?v=pqanRvZgHpA

Пояснення з підручника https://www.youtube.com/watch?v=uV7PA7ybeVU


👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
На закріплення матеріалу про спрощення виразів треба пройти тести
завдання активне
Задане для 6-Б
Завдання необхідно виконати до  8 квітня 17:00 ред.
1)  Код доступу 801333
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2)  Код доступу 292113
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Зробивши тести, опрацювати §31, ст 241-244 в підручнику.
Для перевірки та закріплення своїх знань  складіть пазл https://learningapps.org/6454665
та знайди пару https://learningapps.org/9669375
Зробивши все, можна відпочити та потанцювати  https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI
Для тих, хто хоче мати вищий рівень навчання виконати № 1415, 1421 .


І так, йдемо далі…Необхідно опрацювати § 32 з підручника, не пропускати ранкові телеефіри, де йдуть пояснення розв’язування задач  за допомогою рівнянь.
Також можна переглянути пояснення цієї теми за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=94SkGQpzgLE та https://www.youtube.com/watch?v=WG4ZERER9-Q
Треба повторити, як розв’язувати рівняння https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc або § 31. З підручника  зробити № 1424, -треба розкрити дужки, зверніть увагу на дроби, №1443- з поясненням та відповіддю.

На сайті виконати ,-Гра «Парочка» https://learningapps.org/4717191
та пройти «Скачки», вибравши суперника собі-друга або комп’ютер  https://learningapps.org/10003531

Сподіваюсь, вам сподобається!♥       
               
Розв'язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь продовжує нашу тему https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5k
пройти тестування 

Код: vqq715   https://vseosvita.ua/test/start/



Далі розглянемо тему: "Перпендикулярні і паралельні прямі"
подивіться  https://www.youtube.com/watch?v=B42y06zKf0o  та https://www.youtube.com/watch?v=0trVTvlmkvc та як побудувати прямі https://www.youtube.com/watch?v=YyzkDxtsuSI
Виконати завдання:
Код доступу 233790,                       
відкривши посилання
join.naurok.ua











Перегляньте розв'язування вправ на закріплення матеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=1WblnFxGVS4 та https://www.youtube.com/watch?v=wnJ6W7xJG6g
А щоб не нудьгували та краще зрозуміли, передивіться мультфільми:
 

В продовження вивчення теми, розглянемо: "Координатна площина"
https://www.youtube.com/watch?v=KXNM_BtyGIs та https://www.youtube.com/watch?v=IrhPudJBJtE
Розв'язування вправ https://www.youtube.com/watch?v=ExRwjnBr5vg
Пройдіть тест https://onlinetestpad.com/ua/test/13842-koordinatna-ploshhina-urok-1


💓Поміркуй!

І на кінець,  

ГРАФІКИ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ МІЖ ВЕЛИЧИНАМИ





Приклади графіків залежності між величинами


Пройдіть тест 👈






5-А клас 

Відпрацьовуємо на карантині з 06.04 по 24.04 теми: множення та ділення десяткових дробів, округлення десяткових дробів

З правилами множення десяткових дробів можна ознайомитися https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch?v=SaG9xkjr5zYv=58lez7byXHg та https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM 

А також не забудьте, переглянути мультфільм 👆
  
Виконайте вправи 

                     

                          Множення десяткових дробів 👈
                          Множення десяткових дробів  👈


А щоб не робити помилок при діленні перегляньте  це відео https://www.youtube.com/watch?v=Ev40q8xQwF8 та https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk , а також 

Особливі випадки ділення десяткових дробів  та https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4

Виконайте вправи 

                      Ділення десяткових дробів 👈

                           Множення і ділення десяткових дробів  👈
Для закріплення множення  та ділення десяткових дробів подумайте та розважтесь тут:  https://learningapps.org/4877994

  Перегляньте мультфільм: 👇


А для тих, в кого бувають проблеми з підключенням до мережі Інтернет, виконайте завдання з підручника.

 А також, не забувайте переглядати відео уроки на каналах телебачення, таких як 34 канал,YouTubehttps://bit.ly/2y3uhsl;   Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   



                                                                          
5-Б Математика

Особливі випадки множення десяткових дробів.
Знаходження десяткового дробу від числа.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;   Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   
https://naurok.com.ua/test/

6-А Математика  
  
                                  Застосування рівнянь до                                      розвязування задач.
              Перпендикулярні та паралельні прямі.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;       Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class   
https://naurok.com.ua/test/
                        
                          7-А, 7-Б   Алгебра
                          Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
                 Розвязування систем  лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;          Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   
https://naurok.com.ua/test/


   7-А, 7-Б  Геометрія
Задачі на побудову: Побудуйте кут рівний даному.
Задачі на побудову: Поділ даного відрізка навпіл.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;         Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   

Коди тестів будуть повідомлені пізніше!



13.04.2020 – 17.04.2020     
                                                                     
                              5-Б Математика
Ділення десяткових дробів.
Особливі випадки ділення десяткових дробів.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;   Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   
https://naurok.com.ua/test/

                                6-А Математика
Координатна площина.
Застосування рівнянь до розвязування задач.(Повторення)
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;       Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class   
https://naurok.com.ua/test/
                                       
                                      7-А, 7-Б   Алгебра
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
 Розвязування систем  лінійних рівнянь з двома змінними  способом підстановки.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;          Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   
https://naurok.com.ua/test/

    
                                   7-А, 7-Б  Геометрія
Задачі на побудову: Побудуйте бісектрису даного кута.
Задачі на побудову: Проведіть пряму перпендикулярну до даної.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;         Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   
  
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!



                                                          20.04.2020 – 24.04.2020                                                                           
                                          5-Б Математика
Знаходження числа за його десятковим дробом.
Округлення чисел.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;   Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   
https://naurok.com.ua/test/
                                             
                                          6-А Математика
Графіки залежностей між величинами.
Застосування рівнянь до розвязування задач.(Повторення)
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;       Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class   
https://naurok.com.ua/test/

                                         7-А, 7-Б   Алгебра
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
 Розвязування систем  лінійних рівнянь з двома змінними  способом додавання.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;          Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   
https://naurok.com.ua/test/
  
                                        7-А, 7-Б  Геометрія
Задачі на побудову: Побудуйте прямокутний трикутник за гіпотенузою та катетом.
Задачі на побудову: Побудуйте  трикутник за стороною та висотами, проведеними до двох інших сторін.
34 канал,YouTube, https://bit.ly/2y3uhsl;         Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   

Коди тестів будуть повідомлені пізніше!                     

13.04.2020 – 17.04.2020       

5-Б Математика
Знаходження десяткового дробу від числа. Д/З §29п.4 №№1046;1052;1053
Ділення десяткових дробів на натуральне число. Д/З §30п.1 №№1064;1066
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб. Д/З §30п.2 №№1073; 1079
Особливі випадки ділення десяткових дробів. Д/З §30п.3 №№1082; 1085

Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   

6-А Математика
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Задачі на рух
Розв’язування задач виду «було - стало»
Розв’язування задач на відсотки
Розв’язування задач геометричного змісту
 Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class  

7-А, 7-Б   Алгебра
Розв’язування завдань на лінійні рівняння з двома змінними

Системи лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними
Д/З §27, №1013; №1015 
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=264332
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=322771


7-А, 7-Б  Геометрія
Дотична до кола, її властивості
Д/З §20, №508; №515

Коло, описане навколо трикутника
naurok.com.ua/prezentaciya-opisane-kolo-trikutnika-165080.html

Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=388528
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=766994
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=953042





21.04.2020 – 24.04.2020         
                                                               
Математика
Знаходження  числа за його десятковим дробом. Д/З §30п.4 №№1088;1091;1098
Порівняння десяткових дробів.(Повторення) Д/З §27п.2 №№940;943;948
Округлення десяткових дробів.  Д/З §31 №№1123; 1125;1127

Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!

Математика
Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі. Д/З §33, №1490; №1492; 1496
Побудова за допомогою лінійки й косинця перпендикулярних
та паралельних прямих. Д/З §33, №1494; №1500; 1502
Координатна площина. Знаходження координат точок та побудова точок
на координатній площині. Д/З §34, №1530; №1533 

 Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class  
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!

7а, 7б   Алгебра
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки
Д/З §28, №1037; №1041; 1050
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!
7а, 7б  Геометрія
Взаємне розміщення двох кіл
youtube.com/watch?v=zA5QAKopBtM
Побудова трикутника за трьома сторонами
Д/З §23,стор.185  №625;626
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=

Коди тестів будуть повідомлені пізніше!


27.04.2020 – 01.05.2020
Математика
27/04  Арифметичні дії з десятковими дробами  Д/З §28; §29; §30; №1096 (1-6)
28/04  Арифметичні дії з десятковими дробами  Д/З §28; §29; §30; №1097; 1103
30/04  Арифметичні дії з десятковими дробами  Д/З §28; §29; §30; №1098;1100
01/05  Що таке відсоток?  Д/З §32; №№1153; 1155; 1161

Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!

Математика
Побудова геометричних фігур на координатній площині Д/З §34, №1540(1,2,3); №1549
Графіки. Приклади графіків залежностей між величинами  Д/З §35
Розвязування вправ на додавання та віднімання звичайних дробів  Д/З  №1559 
Розвязування вправ на множення звичайних дробів  Д/З §9 (повтор.)
 Стор. 282 –тестові завдання

Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO6class  
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!          


7а, 7б   Алгебра
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом додавання
Розв’язування систем лінійних рівнянь різними способами
Д/З §28, 29  №1051; 1074
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!

7а, 7б  Геометрія
Побудова кута, що дорівнює даному  Д/З §22 стор.174-177 (Задачі 1-5)  №574; 579
Побудова бісектриси даного кута  Д/З §22 стор.178 (Задача 6)  №577; 581
Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO7class  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=
Коди тестів будуть повідомлені пізніше!






Дистанційне навчання на карантині з 6 по 24 квітня 10-А та 10-Б класів

Алгебра:


Похідна та її властивості

Похідною функції f(xу точці х0 називається границя (якщо вона існує) відношення приросту функції у точці х0 до приросту аргументу Δх, якщо приріст аргументу прямує до нуля і позначається f'(x0).
Дія знаходження похідної функції називається диференціюванням.
Похідна функції має такий фізичний зміст: похідна функції в заданій точці – швидкість зміни функції в заданій точці.
Похідна функції має такий геометричний зміст: похідна функції в заданій точці є кутовим коефіцієнтом дотичної до графіка функції в цій точці, тобто дорівнює тангенсу кута нахилу дотичної до графіка функції в заданій точці.


Похідні простих функцій


Таблица нахождения производных простых функций. Простейшие правила дифференцирования1.Похідна від числа дорівнює нулю
с'= 0
Приклад:
5'= 0
Пояснення:
Похідна показує швидкість зміни значення функції при зміні аргументу. Оскільки число не змінюється ні за яких умов - швидкість його зміни завжди дорівнює нулю.   

2. Похідна змінної дорівнює одиниці
x'= 1
Пояснення:
При кожному збільшенні аргументу (х) на одиницю значення функції (результату обчислень) збільшується на цю ж саму величину. Таким чином, швидкість зміни значення функції y = x точно дорівнює швидкості зміни значення аргументу.

3. Похідна змінної і множника дорівнює цьому множнику
сx´ = с 
Приклад:
(3x)´ = 3 
(2x)´ = 2 
Пояснення
В даному випадку, при кожній зміні аргументу функції (х) її значення (y) зростає в с раз. Таким чином, швидкість зміни значення функції по відношенню до швидкості зміни аргументу точно дорівнює величині с.
Звідки випливає, що
(cx + b)' = c тобто диференціал лінійної функції y = kx + b дорівнює кутовому коефіцієнту нахилу прямої (k). 

4. Похідна змінної по модулю дорівнює результату ділення цієї змінної до її модулю 
|x|' = x / |x| при умові, що х ≠ 0 


Пояснення
Оскільки похідна змінної (див. Формулу 2) дорівнює одиниці, то похідна модуля відрізняється лише тим, що значення швидкості зміни функції змінюється на протилежне при перетині точки початку координат (спробуйте намалювати графік функції y = | x | і переконайтеся в цьому самі. Саме таке значення і повертає вираз x / | x |. коли x <0 воно дорівнює (-1), а коли x> 0 - одиниці. тобто при негативних значеннях змінної х при кожному збільшенні зміні аргументу значення функції зменшується на точно таке ж значення, а при позитивних х - навпаки, зростає, але точно на таке ж значення. 

5. Похідна змінної в ступені дорівнює добутку числа цього ступеня і змінної в ступені, зменшеної на одиницю 
( xc )'= cxc-1, при умові, що xc та сxc-1,визначені, а с ≠ 0 


Приклад
(x2 )' = 2x 
(x3)'  = 3x2 
Для запам'ятовування формули
Знесіть ступінь змінної "вниз" як множник, а потім зменшіть саму ступінь на одиницю. Наприклад, для x2 - двійка виявилася попереду ікси, а потім зменшена ступінь (2-1 = 1) просто дала нам 2х. Те ж саме відбулося для x3 - трійку "спускаємо вниз", зменшуємо її на одиницю і замість куба маємо квадрат, тобто 3x2. Трохи "не науково", але дуже просто запам'ятати. 

6. Похідна дробу 1/х 
(1/х)' = - 1 / x2 


Приклад: 
Оскільки дріб можна представити як зведення в негативну ступінь 
(1/x)' = (x-1 )' , тоді можна застосувати формулу з правила 5 таблиці похідних 
(x-1 )' = -1x-2 = - 1 / х2 

7. Похідна дробу зі змінною довільного ступеня в знаменнику 
( 1 / xc )' = - c / xc+1 


Приклад: 
( 1 / x2 )' = - 2 / x3 

8. Похідна кореня (похідна змінної під квадратним коренем)   
( √x )' = 1 / ( 2√x )   або 1/2 х-1/2 
Приклад
( √x )' = ( х1/2 )'   значить можна застосувати формулу з правила 5 
( х1/2 )' = 1/2 х-1/2 = 1 / (2√х) 

9. Похідна змінної під коренем довільного ступеня 
n√x )' = 1 / ( n n√xn-1 ) 
                                                                              




 Потренуйтеся:


Геометрія:

Вектори в просторі. Координати вектора


Поняття вектора є важливим у математиці та фізиці. Існує чимало важливих величин, котрі є векторами. Наприклад, сила, швидкість, прискорення, кутовий момент, напруженість електричного і магнітного полів. Ці величини можна протиставити іншим величинам, таким як маса, об’єм, тиск, температура та густина, які можна описати звичайним числом, їх називають скалярами. Тому знання про вектори є важливими при вивченні природничо-математичних наук.









Відпрацювання на карантині з 27 квітня по 29 травня тем:

5-А клас

1.Відсоток. Що таке відсоток?   Відсотки 👈
👉https://www.youtube.com/watch?v=DtgA0RwuiJQ Переглянувши відео, перевір свої знання   Відсоток. 👌
2.Знаходження відсотків від числа.
👉Як швидко рахувати відсотки?

3.Знаходження числа за його відсотками


Ознайомившись з відсотками та знаходженням % від числа та числа за його % розв'яжіть кросворд  https://learningapps.org/9680005 та пройдіть скачки https://learningapps.org/9124616


4.Середнє арифметичне. Середнє значення величин




5.Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс 5 класу


Не забувайте переглядати уроки математики по ТВ та їх запис в Ютуб 
А для тих, в кого бувають проблеми з підключенням до мережі Інтернет, виконайте завдання з підручника:
§ 32-34 уважно читати та вивчити правила, практично виконати в робочих зошитах №1156,1166, 1178, 1185,1198, 1214, 1232,1235, 1244, 1253.
Коди до тестів будут повідомлені пізніше.

А також, не забувайте переглядати відео уроки на каналах телебачення, таких як 34 канал,YouTubehttps://bit.ly/2y3uhsl;   Youtube – каналі МОН: bit.ly/USO5class   







5-Б клас

6-А клас
6-Б клас 
Переходимо до повторення:

Подільність чисел.  Ознаки подільності  на 2, 5 і10
Ознаки подільності на 3 і 9
Розкладання чисел на множники.
Згадаємо, що таке прості числа, що називають дільниками та кратними і як треба застосовувати ознаки подільності чисел на розклад складених чисел на множники:https://www.youtube.com/watch?v=LBc2Wn185NY
Найменше спільне кратне 

Передивишись відеуроки, треба закріпити повторене практично, а для цього виконати вправи:
Заповнити пропуски НСД
Розподіліть числа за групами Прості і складені числа

Основна властивість дробу.
Скорочення звичайних дробів.
Порівняння дробів
Додавання і віднімання дробів https://www.youtube.com/watch?v=5lW5KpN-Dq4&t=60s
https://www.youtube.com/watch?v=MIjhtOETJD0&t=30s та https://www.youtube.com/watch?v=tNjtD1qUb-I   і подивіться мульфільм про порівняння звичайних дробів:


Множення і ділення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа.
Знаходження числа за його дробом 
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби.


Виконайте:

Заповнити пропуски, пригадати правила множення, ділення звичайних дробів, знаходження дробу від числа та числа за його дробом https://learningapps.org/6529304


Відношення і пропорції. Пряма та обернена пропорційні залежності
Згадай властивості пропорцій, розв'язавши цікаві завдання:

Раціональні числа та дії над ними 







7-А клас
7-Б клас








10-А, 10-Б клас












Комментариев нет:

Отправить комментарий